Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

Någon som vet vilken tid Webhallen börjar med en ny lucka?

Nu har dom ny lucka i alla fall hörlurar och en lampa.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

Någon som vet vilken tid Webhallen börjar med en ny lucka?

Klockan 12.00 har jag för mig att jag läste i början av kalendern

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG // PSU: EVGA SuperNOVA G2 650W // MB: Asus ROG Strix B450-F Gaming // CPU: AMD Ryzen 7 2700 // GPU: Asus RTX 3080 TUF // Minne: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB // HDD: WD Green 2TB // SSD: Samsung 860 EVO 500gb x2 // Headset: Steelseries Arctis 7 // Mus: Glorious Model D// Keyboard: Steelseries M750 // Skärm: ViewSonic XG2402/Samsung G7 27" //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znappie:

Klockan 12.00 har jag för mig att jag läste i början av kalendern

Skickades från m.sweclockers.com

Snarare på morgonen vad jag sett, inte kl12 utan tidigare.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller ser vattenhögtalarna i dagens lucka i Clas Ohlsons julkalender ut ganska mycket som ett par tamponger?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Skönt att dagens lucka hos komplett trots ”29% rabatt!!” går att få (betydligt) billigare hos 3 av deras konkurrenter.

Permalänk
Medlem

Jag hittade en till övrigt julkalender med erbjudanden varje dag http://www.cykelkraft.se/julkalender

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

@SunQ: Ljuvligt! God Jul på er!

Permalänk
Visa signatur

Bygglogg: BitFenix Phenom M| Phantom Project
Chassi: Bitfenix Phenom M | Moderkort: Asus Z87 Gryphon | CPU: Intel i5 4670K | GPU: MSI GTX770 2Gb OC | RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 2x8GB | SSD: Samsung 840 EVO 256Gb | PSU: Corsair CX750W |

Permalänk
Medlem

Undrar om Webhallen inte vill att man ska hitta till deras julkalender. Direktlänken här funkar inte, går man till deras hemsida så syns ingen länk till den på förstasidan och inte går den att söka fram heller.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Undrar om Webhallen inte vill att man ska hitta till deras julkalender. Direktlänken här funkar inte, går man till deras hemsida så syns ingen länk till den på förstasidan och inte går den att söka fram heller.

Håller med, den är väldigt svår att få fram. Ibland lyckas man få fram den om man uppdaterar sidan några gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Undrar om Webhallen inte vill att man ska hitta till deras julkalender. Direktlänken här funkar inte, går man till deras hemsida så syns ingen länk till den på förstasidan och inte går den att söka fram heller.

Skrivet av BraCCa:

Håller med, den är väldigt svår att få fram. Ibland lyckas man få fram den om man uppdaterar sidan några gånger.

Vill minnas att det var lika illa förra året. Någon personal måste ju se att det inte fungerar så bra...

Går man in på "gaming" har man (så vitt jag vet) alltid en logga till kalendern. Sen är det ju hela historien med att den fungerar sådär innan morgon/lunchtid, ibland syns det inte ens några produkter.

Permalänk
Skrivet av BraCCa:

Håller med, den är väldigt svår att få fram. Ibland lyckas man få fram den om man uppdaterar sidan några gånger.

Det har varit så i flera år på Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Går man in på "gaming" har man (så vitt jag vet) alltid en logga till kalendern.

Hehe, nu när jag kollade så låg den direkt på hemsidan, men när jag gick in under gaming så fanns den givetvis inte synlig där.
Sen var det mest telefoner i dagens lucka, vad det nu har med gaming att göra...

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Fyndjägare

Ändra gärna Playstation Store länken till den korrekta Svenska. Få en störig redirect varje gång

https://store.playstation.com/sv-se/home/games

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Hehe, nu när jag kollade så låg den direkt på hemsidan, men när jag gick in under gaming så fanns den givetvis inte synlig där.
Sen var det mest telefoner i dagens lucka, vad det nu har med gaming att göra...

För mig låg "dagens lucka" där stremingshjälpen ligger. TS bör ändra till rätt länk (den första från förra årets fungerar inte), https://new.webhallen.com/se/campaign/7116-Webhallens-Julkale...

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Ändra gärna Playstation Store länken till den korrekta Svenska. Få en störig redirect varje gång

https://store.playstation.com/sv-se/home/games

Hehe tack, har inget playstation så har inte orkat klicka på länken Fixat nu

Skrivet av Broken-arrow:

För mig låg "dagens lucka" där stremingshjälpen ligger. TS bör ändra till rätt länk (den första från förra årets fungerar inte), https://new.webhallen.com/se/campaign/7116-Webhallens-Julkale...

Det var den länken som jag har haft där, försökt ändra till rätt lucka i länken varje dag men inte alltid jag hinner/kommer ihåg.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Hehe tack, har inget playstation så har inte orkat klicka på länken Fixat nu

Det var den länken som jag har haft där, försökt ändra till rätt lucka i länken varje dag men inte alltid jag hinner/kommer ihåg.

Jaha , ber om ursäkt då. Har nämligen aldrig fått den länken att fungera.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Funkar Maxgamings kalender för er? Varken fungerat igår eller idag 17e för mig.

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Von_OttO:

Funkar Maxgamings kalender för er? Varken fungerat igår eller idag 17e för mig.

Nä, något skumt är det. Om man tittar noga kan man se att både näst senaste och senaste luckan är markerade som lucka elva. Sen finns inte luckorna 12, 13, 14, 15 och 16.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Jaha vad hände med dagens julkalender.. Chassit slutsålt på några minuter eller hade dom bara 1ex av den? Vafan hände..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Nima2001:

Jaha vad hände med dagens julkalender.. Chassit slutsålt på några minuter eller hade dom bara 1ex av den? Vafan hände..

Nej, det fanns aldrig något chassi. Tyckte också det var konstigt... var nästan intresserad av ett hah!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanGashi:

Nej, det fanns aldrig något chassi. Tyckte också det var konstigt... var nästan intresserad av ett hah!

haha fy fan så dåligt @inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanGashi:

Nej, det fanns aldrig något chassi. Tyckte också det var konstigt... var nästan intresserad av ett hah!

Ja, det har varit slut i flera veckor. Jag har varit lite intresserad så har haft koll. surt

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Tycker att utbudet på årets julkalendrar varit generellt dåliga, förutom möjligtvis Sonys julkalender.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Jaha vad hände med dagens julkalender.. Chassit slutsålt på några minuter eller hade dom bara 1ex av den? Vafan hände..

Skrivet av JohanGashi:

Nej, det fanns aldrig något chassi. Tyckte också det var konstigt... var nästan intresserad av ett hah!

Finns 19 i lager just nu.

Permalänk
Medlem

@Falcon: ahh sådär ja! tack för update! Drog till med en nu. Haft mina ögon på den eller NZXT H700i . Antar att priset får avgöra den debatten!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Finns 19 i lager just nu.

Det var 20 i lager när jag beställde mitt. Hoppas Inet skickar i turordning efter när beställning gjordes.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |