Ni som väntar på paket som fastnat i tullen sedan början av mars - har ni kontaktat PostNord? Vad har ni fått för svar då?
Mitt paket sitter fast där sedan 2/3. Har ringt PostNord flera gånger under de senaste två veckorna, blivit återkopplad till Internationella Paket och där har jag blivit lovad tre ggr att de ska säga till att paketet ska röra sig. Senast var detta i torsdags förra veckan.
MassDrop (som jag köpte varan ifrån) hänvisar till PostNord och ber mig återkoppla till dem om PostNord tappar bort mitt paket, vilket de har inte medgivit till. Känner mig väldigt hopplös. Vad är nästa steg? Kontakta konsumentverket? Men i detta fall är det ju inte MassDrop som är problemet utan PostNord. Tullverket? Ja, vem?
EDIT: Kan ju även tillägga att mina 2 mail till PostNord (via deras egna hemsida) som jag skickade i mars och i början av april har jag inte fått svar på.
EDIT2: Jaha, nu så får man läsa sånt här skit:
https://www.postnord.se/information/om-postnord/kvalitet/post...
Turné för att återskapa förtroendet? Är det såhär de spenderar pengar istället för att satsa på mer folk i deras terminaler?