Vårstädning: Silverstone ML08 ITX, Gamingmöss: Cooler Master MM520 Claw, Ninox Venator Black

Permalänk
Medlem

Vårstädning: Silverstone ML08 ITX, Gamingmöss: Cooler Master MM520 Claw, Ninox Venator Black

Hej, som titeln, lite vårstädning på gång.

Frakt står på köparen. Finns annars i Luleå för att mötas upp.

Har ett Silverstone ML08 ITX chassi över efter att bestämt mig för att size'a ner en aning.
Svarta versionen utan handtag. 12 liter volym!
Har plockat bort frontpanelen då kablarna var väldigt jobbiga och LED var väldigt ljus, men den följer givetvis med i förpackningen om man vill skruva tillbaka den.
Finns plats för SFX-PSU och ett fullstort 2-slots grafikkort (330mm max längd).
Bra skick, ej transporterats.

Nypris är 1100kr idag.
500kr för detta.

Corsair SF600 - 600w 80+ Gold, inte använt detta så mycket, tänkt byta till ett sådant dära ännu mindre vad dom nu heter... kör mitt gamla ATX PSU externt tills vidare.

Nypris är 1180kr.
600kr för detta. Sålt!

Paketpris 1000kr för båda.

---

2x 4GB DDR3 Kingston HyperX RAM, 1600MHz C9, fungerar felfritt, aldrig överklockade etc..
250kr för dessa. Sålda!

---

Sedan har jag även ett par gamingmöss som jag inte använder:

Cooler Master MasterMouse MM520 - uppföljaren till den superpopulära "claw-grip" musen CM Storm Spawn. 3360 sensor, bästa på marknaden just nu, hela musen är gjord av PBT-plast, bra flexibel kabel, separerade knappar som är lätta att klicka, och ett väldigt trevligt scrollhjul.
Har tagit ut den interna vikten för att göra den lite lättare, samt fäst Hyperglides för Microsoft 3.0 på den i stället för originalfötterna- mycket mycket bättre glid.
180kr för denna.

Ninox Venator Black - den uppdaterade svarta versionen.
3360 sensor, väldigt lätt mus som är väldigt lik Zowie ZA13 i form och storlek. Riktigt bra kabel på denna. Skapad av en entusiast för entusiaster.
Har installerat Hyperglides för Microsoft 3.0 på denna också.
200kr för denna.

---

Och sist men absolut inte minst, Sennheiser HD800 med SDR-mod.
Behövs kanske ingen introduktion för lurarna, men modden är en typ av resonator som med hjälp av resonans sänker 6KHz spiken- precis som i HD800S modellen. En jättetydlig och klar förbättring. Är köpta från Ryssland. Dom har en jätteliten flagning utav målarfärgen på ena sidan - tråkigt nog är detta väldigt vanligt även om man tar hand om dom bättre än ett spädbarn, men annars i väldigt bra skick.
Originalkartong, kabel och låda följer med givetvis.

Nypris är över 10000kr.
5800kr för dessa. Sålda!

Ej intresserad av byten, har alldeles för många lurar redan

---

Frågor får ni gärna ställa, bara skicka PM eller skriva i tråden!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

250 för DDR3

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

PSU + Minne för 850kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

250 för DDR3

250kr + 45kr frakt och dom är dina. Skicka PM i fall det låter bra

Skrivet av Nasra:

PSU + Minne för 850kr + frakt.

Fått PM på PSU precis innan du skrev ditt inlägg, och minne hann @zeleni redan skriva på.
Skickar dig ett PM om dom inte köps.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan ställa mig i kö till SF600 också om det visar sig att de innan mig inte vill ha det

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Kan ställa mig i kö till SF600 också om det visar sig att de innan mig inte vill ha det

Absolut! Skriver ned dig också.

Ser dock ut som om första personen är väldigt intresserad, så vill inte ge för höga förhoppningar.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

SF600 sålt!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tar minnen. Skicka pm med uppgifter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Jag tar minnen. Skicka pm med uppgifter

Skickades från m.sweclockers.com

Skickat! Ser ut som minnena är sålda också!

EDIT: Minnen sålda.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

HD800 SDR sålda nu också.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ninox Venator Black såld, kan ej redigera annonsen längre.

Visa signatur

#sweclockers.com