Permalänk
Medlem

Kabelgenomdragning för bord

Hej!

Jag letar efter kabelgenomdragning för mitt bord. Jag söker dock ej 80mm hål utan en liten rubber grommet som man för kablar igenom, bild bifogad. Hittar inte en enda butik i Sverige som säljer dem. Mina söktermer är nog fel och all hjälp uppskattas.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Prova utöka söktermen med kabelgenomföring, se om du hittar något...

Vet inte riktigt vilken storlek eller för hur många kablar du är ute efter.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Hej!

Här har du en mindre variant: https://www.byggmax.se/kabelgenomf%C3%B6ring-60mm-habo-svart-...

Om inte det duger, så vore det bra om du beskrev vilken storlek på hål/diameter på kabelstam, den bör passa till.

Ha det fint, med vänliga hälsningar, Johan

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan^junior:

Hej!

Här har du en mindre variant: https://www.byggmax.se/kabelgenomf%C3%B6ring-60mm-habo-svart-...

Om inte det duger, så vore det bra om du beskrev vilken storlek på hål/diameter på kabelstam, den bör passa till.

Ha det fint, med vänliga hälsningar, Johan

Hej hej!

Tack för förslaget men jag söker något mycket mindre med plats för tre kablar. Runt 2-3cm brett.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Hej hej!

Tack för förslaget men jag söker något mycket mindre med plats för tre kablar. Runt 2-3cm brett.

Du kommer ha svårt för detta då de flesta är gjorda för att kunna ta kontakter genom, därav stor hålgenomföring med mindre öppning.
Finns däremot kanske en passande ful-lösning...

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Elfa lär ha något som passar.
Måste det vara gummiflikar eller kan det ett öppet hål?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.