Gamingmöss, med Hyperglide, debraidade, paracord

Permalänk
Medlem

Gamingmöss, med Hyperglide, debraidade, paracord

Hej!

Lite mindre vanliga möss här som jag tänkt rensa ut från 'garderoben'.

Har följande:
En riktigt ful "slipad" DreamMachines DM1 FPS med runda Hyperglides på.
Väldigt bra skick annat än utseendet. "Steelseries Sensei"-klon med bättre hårdvara invändigt.
3389 sensor, bra switchar, fin "lightweight" paracord-typ kabel.
Har satt dit Wilson grepptejp för tennisrack för att få lite bättre grepp på den hela då jag har rätt fuktiga händer.
Den är slipad då jag tyckte glossy-coatingen var alldeles för hal, därav priset... endast en mor eller en dedikerad gamer kan nog gilla utseendet på denna.
Nypris 549kr.

100kr
---
Sanwa Direct 400-MA112 - japansk re-brand av en Taiwanesisk i-Rocks M36 Pro.
Denna är riktigt intressant, men lite för liten för mig.
Har magnetiska brytare med optisk avläsning, så dom håller betydligt längre och är resistanta mot dubbelklickande.
Gillar verkligen känslan av denna. Formen är som en mindre Logitech G403 x Zowie EC2, men med ett ringfingerstöd också.

Tyvärr fungerar den inte med mina händer, rekommenderas nog om du har under 18cm långa fingrar eller kör claw-grip.

3360 sensor, CeeSA (från Tyskland) paracord-kabel (bästa jag testat, utan tvekan. nästan trådlöst!), Intellimouse 3.0 Hyperglides.
Trevligt scroll-hjul från Kailh också, som ska vara bra för 10ggr så många scrolls som ALPS vilket är en högkvalitativ industristandard. Lite trögare att scrolla så man råkar inte scrolla heller.
Även denna har gummigrepp ditsatta, men går enkelt att ta av om man inte gillar. Är bara vanlig dubbelsidig tejp.

Vill ha 300kr för denna, då bara kabeln kostade mer än så, och musen gick på 500kr ny + importavgifter osv., inte så mycket använd.

---

Genesis Xenon 750 -
NOTERA: Råkade klippa igenom gummit (ca 2mm långt jack) på kabeln då jag skulle de-braida den, så den har en ful isoleringstejp runt sig. Har du möjlighet att heat-shrink'a den kanske det hade varit en aning snyggare.
Zowie EC-klon med bättre knappar som inte har så mycket pre-travel.

3330 sensor (en lite downsizead version av 3360, men fungerar IMO lika bra), bra form, RGB-bling om man gillar det, osv osv.

Har också Hyperglide MS-3 på sig.

Enda anledningen att jag inte gillade denna var att sensorn sitter lite långt ner på den, med hur jag siktar/spelar fungerade det inte för mig. Men om du är van vid typ Zowie kanske denna fungerar bättre för dig.

150kr - nypris 399.

---

Finns att hämtas i Luleå men kan även skickas, räkna med 60-70kr för frakt.

Frågor välkomna i PM eller i tråd!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

#sweclockers.com