4e skärm syns i windows men är svart i verkligheten [2060]

Permalänk
Medlem

4e skärm syns i windows men är svart i verkligheten [2060]

Så köpte ett nytt "ASUS GeForce RTX 2060 6GB DUAL OC EVO" för att banka i hemma för att få igång mitt system.

Jag kör 3st skärmar + 1 tv via förstärkare.

jag testade att köra 3st skärmar 1x dvi 1xdp 1x hdmi(den till förstärkaren) och alla dessa funkade perfekt.

Sen bytte jag dpn till hdmi (funkar fortfarande) satte dpn på en 4de skärm (funkar bra), tv via förstärkare och hdmi (funkar bra) men den i dvi sluta att via bild säger bara no signal men i windows så får den fram alla 4 skärmarna

Sen en annan sak som är konstig med är att den säger att skärm 3 och 4 är samma sorts skärm men i verkligheten är det display 1 och 4 som är samma sort.

Permalänk
Medlem

ok löste problemet...
pucko som jag var så hade jag kopplat in main skärmen med både dvi och hdmi därför den hittades två gånger ... nu har jag alla 4 skärmarna igång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tralle:

ok löste problemet...
pucko som jag var så hade jag kopplat in main skärmen med både dvi och hdmi därför den hittades två gånger ... nu har jag alla 4 skärmarna igång

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD