Permalänk
Medlem

Define Nano S (Redigerat)

Äldre som rubriken avslöjar Define Nano S säljes till den som har användning för det.

Köptes här på forumet av en annan medlem men då jag ändrat mig i bygget åt sonens första dator till ett ”Midtower”-bygge behöver jag alltså inte denna längre.

Chassit i sig, enligt mig, är i väldigt bra skick, helt och stabilt, någon enstaka liten repa finnes men för sin ålder (som jag inte har en aning om) är det vad jag kan utsäga väldigt bra.

Ser ut som att ena sidan är någorlunda ljudisolerad.
Sitter även 2 Fläktar monterade i fronten som följer med.

Kan skickas (kan då ta lite tid men skyndar så gott det går, vi pratar någon dag extra) och även hämtas i sköna Värmland/Karlskoga.

Priset för denna skönhet? Ja det är upp till er att bestämma/komma fram till men bud från riktpris 300kr(?).

Köpare står för frakt, swishbetalning, kanske kan lämna om det är i omnejd.

Alla frågor/bud i tråden tack så det är öppen kommunikation.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Izenoz:

Äldre som rubriken avslöjar Fractal Design miniATX säljes till den som har användning för det.

Köptes här på forumet av en annan medlem men då jag ändrat mig i bygget åt sonens första dator till ett ”Midtower”-bygge behöver jag alltså inte denna längre.

Chassit i sig, enligt mig, är i väldigt bra skick, helt och stabilt, någon enstaka liten repa finnes men för sin ålder (som jag inte har en aning om) är det vad jag kan utsäga väldigt bra.

Ser ut som att ena sidan är någorlunda ljudisolerad.
Sitter även 2 Fläktar monterade i fronten som följer med.

Kan skickas (kan då ta lite tid men skyndar så gott det går, vi pratar någon dag extra) och även hämtas i sköna Värmland/Karlskoga.

Priset för denna skönhet? Ja det är upp till er att bestämma/komma fram till men bud från riktpris 300kr(?).

Köpare står för frakt, swishbetalning, kanske kan lämna om det är i omnejd.

Alla frågor/bud i tråden tack så det är öppen kommunikation.

Läs hela annonsen här

Chassit på dina bilder har bara två PCI Express platser och är således Define Nano S. Ett chassi i formfaktorn mini-ITX.
Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

@Davidthedoom

Tack för korrigering, jag ändrar så inga missförstånd uppstår 👍🏻

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Finns chassit kvar?