PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

3000 ren vinst för en väldigt liten insats. Tycker det är fullt förståeligt att folk köper för att sälja.

Grisar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

"Uppgradera till den senaste generationens gaming på konsol med den här bundlen. TVn är "Playstation 5 ready" och optimerad för att man ska få ut det mesta av sin konsol.

PS5 Digital har nyligen kommit in i ett tillräckligt stort antal för att täcka alla förbokningar och lite till - och här har vi 30 st bundles med ytterligare enheter. Först till kvarn för bok, kommer in på lager imorgon."

Så, kanske kan vi förvänta oss fler släpp framåt!

https://www.webhallen.com/se/product/336801-Sony-2020-65-KD65...

Tack för tipsen.
Uppskattar alla som lägger du vart man kan få tag på ett PS5, även om det är i en bundle som denna med en TV.
Hade det varit en med faktiskt skivläsare hade jag köpt den. TV:n hade blivit till ovanvåningen och PS5:an till projektorn.

Själv söker jag bara på "Playstation 5" och ser då inte alla de här bundlarna som på Media Markt eller Webhallen som i detta fallet.

Sedan är det såklart lite tråkigt att man "tvingar" folk att köpa en TV bara för att. Att köpa en massa grejer man inte behöver tycker jag vi kommit förbi.

Permalänk
Medlem

Ni som lyckats fixa ett köp härifrån, har ni suttit och F5at på alla sidorna som säljer PS5? Får inte fram CDONs sida om PS5 men har annars uppe några butiker och deras specifika PS5-sidor så att man kan vara redo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morrows:

Ni som lyckats fixa ett köp härifrån, har ni suttit och F5at på alla sidorna som säljer PS5? Får inte fram CDONs sida om PS5 men har annars uppe några butiker och deras specifika PS5-sidor så att man kan vara redo.

De flesta sidor verkar endast släppa för klubbmedlemmar eller liknande, så se till att bli medlem på alla sidor som finns, Webhallen är en av de sämre där du måste ha handlat för X mycket pengar och nå en viss nivå för att ens få lägga en beställning, så där skulle jag inte lägga någon större energi. Sen tror jag Elgiganten släpper info på sin instagram om utlottning för att få köpa där, resterande sidor är väl bara att trycka F5 då och då och hoppas på det bästa. Bevaknings mail verkar inte vara något man direkt ska lita på heller.

Permalänk

Stort tack till dig som lade ut MM bundle info här.
Nu står PS5 prydligt bredvid LG65GX och fläkten är ohörbar.
Investerat upp i Demos Souls, Nioh 1 och 2, Sackboy 12 månader ps+ samt 3st handkontroller.
Nu jävlar ska här liras!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magallion123:

Stort tack till dig som lade ut MM bundle info här.
Nu står PS5 prydligt bredvid LG65GX och fläkten är ohörbar.
Investerat upp i Demos Souls, Nioh 1 och 2, Sackboy 12 månader ps+ samt 3st handkontroller.
Nu jävlar ska här liras!

Spela även ghost of thushima!

Permalänk
Skrivet av Specias:

Spela även ghost of thushima!

Testade den, men kändes ultrasvår😅 Dark Souls kändes lätt i jämförelse.
Kanske man börjar bli gammal och obildbar?😅

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Bra tips, jag har lagt till Amazon, utöver dom andra 15 sidor jag har uppe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magallion123:

Testade den, men kändes ultrasvår😅 Dark Souls kändes lätt i jämförelse.
Kanske man börjar bli gammal och obildbar?😅

Pröva en enklare svårighetsgrad? På lättaste är spelet inte alls svårt, men det kan vara lite unforgiving på svårare innan man lär sig spelet.

Permalänk
Skrivet av Magallion123:

Testade den, men kändes ultrasvår😅 Dark Souls kändes lätt i jämförelse.
Kanske man börjar bli gammal och obildbar?😅

Prova på enklare svårighetsgrad. Rekommenderar dock att hoppa över "difficult" och kör lethal istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fzk:

Vem vill ens ha en sån tv till konsol, man ska ha nya lg C1 med låg latency 🤦🏼

Det är en jättebra TV för Playstation 5. Riktigt bra pris på hela paketet också.

https://www.eurogamer.net/articles/2021-04-21-two-of-the-very...

Permalänk
Medlem

Webhallen har Digital kopia ute nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TauJanum:

Webhallen har Digital kopia ute nu!

Inte för mig iaf, lvl 4 bronze.

Visa signatur

[img]http://i.imgur.com/ByAhF.gif[/img]
Cpu: AMD Ryzen 5600X (Noctua NH-D15S) RAM: Corsair Vengeance LPX CL18 3600 MHz (4x8gb)
Mobo: ASUS Strix B550-F Gaming Gpu: ASUS TUF OC RTX 3070
PSU: Corsair RM750X V2 Lagring: WD SN750 1tb, MX500 1tb, WD HDD 2tb

Permalänk
Medlem

Inte här heller. Normal besökare. Har de olika kund nivåer ?

Permalänk

Inte kommit ut från mig heller men är samtidigt Lvl 1 Bronze...

Permalänk
Medlem

Jag hann se att man kunde köpa digital edition på webhallen, är bara lvl 2. Jag kunde lägga i kundvagnen och ta mig genom kassan men lyckades inte genomföra köpet, gissar att den tog slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teejee:

Det är en jättebra TV för Playstation 5. Riktigt bra pris på hela paketet också.

https://www.eurogamer.net/articles/2021-04-21-two-of-the-very...

Det är ju inte den TVn? Inte samma namnbeteckning iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olfo:

Inte här heller. Normal besökare. Har de olika kund nivåer ?

Ja. Jag vet att folk i grafikkortsdelen av forumet har klagat på att man inte har kunnat köpa grafikkort på grund av för låg medlemsnivå. Kan tänka mig att det är samma begränsning här.

Permalänk
Medlem

Jag är Bronze lvl 4, hann även ta slut för min del, hann dock komma så långt att jag fick fylla i allting och godkänna klarna, sen stod den bara å snurrade på checkout.

Permalänk
Medlem

Inget här heller, lvl 17 black

Edit: Nu står det dock Tillfälligt fullbokad istället för Meddela mig

Permalänk
Medlem

Webhallen, kan dock inte köpa men verkar finnas i två butiker.

Webblager 4 st
Butiker
Bredden (InfraCity) 4 st
Sickla Köpkvarter 1 st

slut

Permalänk
Medlem

Då får man helt enkelt försöka vara snabbare framöver. Hann inte gå 3min från det att dom kom upp tills dom var slut. Galet ju, nu vet man ju dock it hur många som fanns heller.

Permalänk
Medlem

Min gissning är att det var enheter som var paxade till bundles som kom in nu. Buggigt att de kommer upp för köp om det är så, men att över 50 st säljer slut på någon minut verkar annars helt galet.

Permalänk

Nu kan man inte se lagerstatusen hos leverantören för TV-bundlen ens..

Permalänk

Jag lyckades köpa digital version på webhallen idag. Blev medlem på webhallen igår.

Permalänk
Medlem

Hade ju en sån otur att det var gamla adressen som stod när jag försökte göra utcheckning, så vart tvungen att ändra den innan jag gjorde utcheckning. Kanske var där det sket sig för min del

Permalänk

Digital edition är jag inte ens intresserad av. Så det är helt ok att missa... Men det har inte gått att få tag på standard sedan förra tisdagen hos MM, eller hur?
Blir stressad, så fort man är upptagen så händer det nåt, så man missar alltihop. 😩

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bryggare_Bob:

Digital edition är jag inte ens intresserad av. Så det är helt ok att missa... Men det har inte gått att få tag på standard sedan förra tisdagen hos MM, eller hur?
Blir stressad, så fort man är upptagen så händer det nåt, så man missar alltihop. 😩

Hä brukar vara så. Då det var släpp igår hade jag JUST lämnat datorn. Å missade då infon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bryggare_Bob:

Digital edition är jag inte ens intresserad av. Så det är helt ok att missa... Men det har inte gått att få tag på standard sedan förra tisdagen hos MM, eller hur?
Blir stressad, så fort man är upptagen så händer det nåt, så man missar alltihop. 😩

Digital är juh svinbra