Testa kunskaperna i SweClockers Quiz-portal

Permalänk
Melding Plague

Testa kunskaperna i SweClockers Quiz-portal

Hur står du dig mot dina med-medlemmar och har du missat något tidigare quiz? Hoppa in i den nya Quiz-portalen och ta en titt!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Kul!
Vore kul att framöver kunna se saker som snittpoäng och tid som sagt, men kanske också nåt histogram över snittpoäng genom alla quiz med en "här är du"-markering eller liknande.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Kul

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Kul att kunna se sina tidigare poäng direkt i portalen

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Kul initiativ.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Som vi skriver där får ni jättegärna komma med förslag på teman för quiz eller om ni vill skapa ett quiz helt själva och skicka in.

Behöver inte vara perfekt formulerat och med bilder etc. Vi sköter finputsen.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Älskar era quiz. Riktigt roligt att köra dom varje vecka!
All kudos till er som sätter ihop dom.

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk
Medlem

"I slutändan är det här tänkt mest som ett roligt tidsfördriv, så vi uppmanar alla att inte ta det på för blodigt allvar. Tanken är att man utmanar sig själv, kanske lär sig något nytt och att vi skapar lite diskussioner kring ett ämne. Det finns ingen anledning att leka polis och ge sig på andra medlemmar för att deras resultat verkar för bra för att vara sanna."

Vad är det då för vits med ett quiz!?!? Skärpning! Här sitter jag några timmar i veckan och pluggar på ett ämne bara för att få mina "2 minuters of glory".

// Kränkt besserwisser

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Ett förslag vore att lägga till ett meny val till Quiz portalen .
Iaf jag kan inte se ett om jag missat rätta mig gärna.

För övrigt så tycker jag era quiz är roliga

Permalänk
Medlem
Skrivet av joda78:

Ett förslag vore att lägga till ett meny val till Quiz portalen .
Iaf jag kan inte se ett om jag missat rätta mig gärna.

För övrigt så tycker jag era quiz är roliga

Ja, att kunna filtrera bort de som man redan gjort.

Permalänk
Medlem

Det är typ bara Antons jäkla quiz med skumma konsoler och spel som jag är under snittet, lite oväntat att det skulle se så bra ut

Permalänk
Moderator
Testpilot

Vilken present! Tack för detta!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt