Permalänk

Asus 980 ti rog strix

Hejsan!

Nu är det dags att lämna över denna gamla trotjänare till förhoppnings ännu en nöjd ägare kortet har fungerat klockrent under min ägo sen det var nytt och köptes vid release. Har alltid kört lite hårdare kanske 10-15% på fläktkurvan för att hålla ner några extra grader. Har inte märkt av att fläktarna ska ha börja tagit stryk utav detta så dom är nog i lika bra skick som ny Kortet kommer i sin originalkartong med antistatiska påsen. Hittade tyvärr inte skyddet för pciexpress kontakten men då kortet aldrig typ tagits ur datorn utom enstaka gånger vid tex rengöring så kan jag intyga att det ser bra ut. Tänkte först plocka isär och dammsuga/rengöra lite men då jag alltid haft "hyfsat" dammfritt i datorn så såg jag ingen anledning att riskera något. Såg väldigt rent ut och knappt damm på fläktarna.

Tänker mig startbud från 1000kr och jag kan skicka varan utan problem då köparen står för frakten. Förbehåller mig rättan att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Märkligt att denna annons inte syns om man söker på kategori grafikkort.
Och nu syns den. 18:22.

Permalänk

bra att du inte gick lös med dammsugaren på fläktarna då det är ganska lätt att göra sönder fläktarna på det sättet.

1000 + frakt

Permalänk
Medlem

Börjar med att buda 1000Kr +frakt.
Edit: 1100Kr +frakt

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk

1600kr + frakt

Permalänk
Skrivet av galenmyra:

bra att du inte gick lös med dammsugaren på fläktarna då det är ganska lätt att göra sönder fläktarna på det sättet.

1000 + frakt

Ne jag brukar mesta dels dammsuga/blåsa från sidorna ändå dom är som lite klenare mot för chassifläktar

Permalänk
Skrivet av bytetyd:

Märkligt att denna annons inte syns om man söker på kategori grafikkort.
Och nu syns den. 18:22.

Mycket skumt, valde just den kategorin 🤔

Permalänk

1200 + frakt om Harryss0n ändrar sig.

Permalänk

1650kr + frakt

Permalänk
Medlem

1750 + frakt. Har gett erbjudande på ett annat kort här på forumet, så vill ha rätten att dra tillbaka budet vid genomfört köp av detta. Annars får du neka budet.

Permalänk
Skrivet av JohanRag:

1750 + frakt. Har gett erbjudande på ett annat kort här på forumet, så vill ha rätten att dra tillbaka budet vid genomfört köp av detta. Annars får du neka budet.

Kom igen du kan inte paxa saker, du får ju bjuda på 1 kort då!!

Permalänk
Medlem

Ok. Inget bud från mig. Se ovan.

Permalänk
Medlem

Äh, vad tusan.
Du får mitt bud på 1750+frakt.
Rätt och slätt, utan förbehållningar!

Permalänk

1800:-kr plus frakt

Permalänk
Avstängd

Finns kvar? 1900kr plus frakt

Permalänk
Permalänk
Skrivet av WitchDoctor91:

+frakt

Permalänk
Avstängd

2050 plus frakt

Permalänk

Vill bara meddela att jag avslutar budgivningen kl 15:00 imorgon den 18 oktober 👍 jag har varit bortrest under helgen så har därför lyst med min frånvaro kring ett utlåtande med ett avslut för budgivning

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Permalänk
Avstängd

2150 plus frakt

Permalänk

Såld till Greed! Tack för visat intresse alla ni andra

Permalänk

Annonsen är avslutad