Futurama kommer tillbaka... igen

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Futurama kommer tillbaka... igen

Som rubriken tyder är Futurama på väg tillbaka igen, den här gången på Hulu någon gång under 2023. Just nu ser det ut att bli 20 avsnitt och går det bra lär det bli längre. Många från originalserien är även tillbaka, däremot inte John DiMaggio som gör rösten till Bender men det pågår förhandlingar där.

Läs mer här: https://www.theverge.com/2022/2/9/22925701/futurama-hulu-revi...

Vad tror ni om en tredje vända för Futurama?

Permalänk
Medlem

Kommer sitta bänkad.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Kul, Futurama håller faktiskt fortfarande.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Casimir2323:

Kul, Futurama håller faktiskt fortfarande.

Jag hoppas bara det nya gör det också. För mig beror det väldigt mycket på Bender så om dom inte får originalrösten där kan det bli jobbigt.

Permalänk
Gallerikonnässör

Kommer definitivt kolla på det. Förväntar mig inte mycket dock, men hoppas försiktigt på något toppenavsnitt! Lite likt Comedy Central-säsongerna.

Edit:

Skrivet av Kenneth:

Jag hoppas bara det nya gör det också. För mig beror det väldigt mycket på Bender så om dom inte får originalrösten där kan det bli jobbigt.

Läskigt om Bender får fel röst. Får hoppas att DiMaggio hoppar på!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
DingDongerMcDongface

JAAAAAA.
Jag älskar Futurama. Jag har fortfarande inte sett det sista avsnittet pga kan inte hantera att det tar slut efter det, så jag kan inte säga annat än följande:

Permalänk
Medlem

Jag är ett stort fan av existerande futurama och är nya liknande klass så kommer detta bli hur bra som helst. Om de däremot inte får tag i orginal röstskådespelare och liknande så tycker jag det lika väl kan låta bli.

Permalänk
Medlem

Jag gillar Futurama. Lätt en av de bästa tecknade serierna, men jag vill inte att det blir urvattnat, så för min del kunde de lika gärna låta bli. Pengarna styr, antar jag...

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

JAAAAAA.
Jag älskar Futurama. Jag har fortfarande inte sett det sista avsnittet pga kan inte hantera att det tar slut efter det, så jag kan inte säga annat än följande:

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/574/takemymoney.jpg

Håller fullständigt med ovanstående som var snabbare än mig på den bilden ^^

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem

Eftersom disney är inblandade så är det 30/70 att det blir fel senaste ice age de gjorde blev en totalflopp. Så har inga höga förväntningar.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Sötast

De sista säsongerna, förlåt, de nya sista säsongerna av futurama var klart sämre än orginalet.
Hoppar att de går back to the roots här, då blir det nog fan helt fantastiskt!

Permalänk
Medlem

Måttliga förväntningar men kommer definitivt titta på dem.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

De sista säsongerna, förlåt, de nya sista säsongerna av futurama var klart sämre än orginalet.
Hoppar att de går back to the roots här, då blir det nog fan helt fantastiskt!

S1-S5 är betydligt bättre än filmerna och resten av säsongerna. Tycker dom misslyckas med att hitta tillbaka till humorn som finns i original-säsongerna.

Permalänk
Medlem

Ohh god no. Förhoppningsfull att det blir bra....men risken är att det blir förstört...Tyckte de nådde en lagom punkt där de faktiskt slutade och ska man väcka liv i det igen finns stor risk att det bara inte blir bra.
Till slut kör man serien i botten

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Bender for president!

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Avstängd

Självklart kommer jag att kolla på det. Det lär inte vara lika bra som de tidiga säsongerna men det gäller ju de flesta serier, och det lär ändå vara bättre än typ 90% av allt.

Permalänk

Detta faller klart under kategorin "Jag älskar det ologiskt mycket" så dom måste fucka upp det så absurt mycket innan jag inte är in head first

Visa signatur

"If you know the answers beforehand, it isn't research" - J. Allen Hynek
Dator högtidligen döpt till Dame Stephen Mongrella von FrankenPC:
|Asus P5Q PRO(socket 775)|Xeon E5430(socket 771 oh yeah!)|8gb ddr2 800MHz: 2x2gb Corsair XMS2(1066 uc till 800MHz)2x2gb Team Elite||XFX 5850BE(combo av stock & AC Twin Turbo kylare och limmad kondning!)|Define r3|Samsung 830 120gb|1750gb misc WD diskar|

Permalänk
Geeks Gaming

Kommer jag se de? Ja. Men kommer bli extremt svårt om DiMaggio inte är med. Nog mer hypad på detta än LOTR:RP.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Sista rebooten höll väldigt låg kvalite så jag har inga förväntningar på att en ny säsong, utan DiMaggio, kommer vara värd att titta på.

Permalänk
Musikälskare

Äntligen, jag visste att det skulle ske någon gång igen!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Om Bender inte är Bender så blir det inte att titta.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Skeptisk. Kollade aldrig klart sista säsongen, för det var så dåligt jämfört med de första. Men kommer ge det en chans så länge DiMaggio faktiskt kommer tillbaka också.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Avskyr Simpsons, men älskar Futurama.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Amen sluta. Varför?

Serien hade kanske det bästa slutet en serie någonsin har haft.

Kan vi inte skapa nya saker istället? Är allt remakes och sequels (ellet prequels?) idag. Futurama har gjort sin grej och risken är ju dessutom stor att detta blir skit. Indiana Jones 4, någon?

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Som rubriken tyder är Futurama på väg tillbaka igen, den här gången på Hulu någon gång under 2023. Just nu ser det ut att bli 20 avsnitt och går det bra lär det bli längre. Många från originalserien är även tillbaka, däremot inte John DiMaggio som gör rösten till Bender men det pågår förhandlingar där.

Läs mer här: https://www.theverge.com/2022/2/9/22925701/futurama-hulu-revi...

Vad tror ni om en tredje vända för Futurama?

Bästa nyheten på länge! De har hållit exceptionell kvalitet varje reboot hittills, så vi får hoppas det fortsätter

Permalänk
Medlem
Skrivet av subruz:

Amen sluta. Varför?

Serien hade kanske det bästa slutet en serie någonsin har haft.

Kan vi inte skapa nya saker istället? Är allt remakes och sequels (ellet prequels?) idag. Futurama har gjort sin grej och risken är ju dessutom stor att detta blir skit. Indiana Jones 4, någon?

Krävs ganska lite för att ordna en reboot, och rida på nostalgivågen.

Krävs desto mer att skapa något helt nytt och få en ny fanbase som tittar regelbundet

Also, moneeeey

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Gillar serien/filmerna och tyckte det var tråkigt att dom slutade så glad dom kommer tillbaka.
Hade varit bättre om dom lagt ner Simpsons istället helt ärligt.

Får hoppas förhandlingarna går bra så DiMaggio kommer tillbaka med.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

Gillar serien/filmerna och tyckte det var tråkigt att dom slutade så glad dom kommer tillbaka.
Hade varit bättre om dom lagt ner Simpsons istället helt ärligt.

Får hoppas förhandlingarna går bra så DiMaggio kommer tillbaka med.

Simpsons är ett exempel på en serie som borde lagts ner för länge sen. Sista sevärda säsongen ärligt talat tror jag var runt 10-11 nånstans...ur min synvinkel då.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Wow! A Million years...

Permalänk
Medlem
Skrivet av subruz:

Amen sluta. Varför?

Serien hade kanske det bästa slutet en serie någonsin har haft.

Kan vi inte skapa nya saker istället? Är allt remakes och sequels (ellet prequels?) idag. Futurama har gjort sin grej och risken är ju dessutom stor att detta blir skit. Indiana Jones 4, någon?

Tycker slutet var ok om men första avslutet var bäst. De kommer tillbaka med ny energi varje gång de fått en ny chans, så jag är inte alls sur. Vi får ju höra från både skådisarna och skaparna att de velat göra mer och har massa idéer (därav producerar de aldrig ett definitivt slut) så jag är glad att de återigen får chansen.

Emellan fick vi Disenchantment vilket också var bra.

Visa signatur

i7-2700K 5 GHz | 16 GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene Z77 | GTX 980
i7-4790K 4.8 GHz | 32 GB DDR3-2133 | ASUS Maximus VII Gene Z97 | GTX 980