Permalänk
Medlem

XPS15 och XPS13

# XPS13 9380
Specs

1080p matt skärm, icke-touch

Väldigt fint skick, batteritid fortfarande bra. Har ingen orginalkartong, och laddaren som följer med är en generisk 60W USB-C, som fungerar som den ska.

Jag slänger med det fina läderfodralet från dbramante. Kvitto från Elgiganten finns, köptes 14/2 2021 som fyndvara men du har garanti och reklamationsrätt på denna precis som om det var en ny produkt. Alltså 2 års reklamationsrätt kvar på denna.

Riktpris: 3500kr

# XPS15 9550
Specs

4K blank touch-skärm

Köptes i Singapore 2019, har amerikansk tangentbordslayout vilket jag gillade för att skriva kod.

Batteriet har blivit svullet. Vanligt problem verkar det som på dessa modeller. Jag har tagit ut det eftersom det tryckte på touchpaden såpass mycket att den inte gick att klicka på längre. Fungerar fortfarande med laddaren ikopplad. Batterier tillverkas fortfarande för denna modellen och finns hos de vanliga återförsäljarna. Levereras med batteriet vid sidan om om du vill ha det. Orginalladdare och kartong finns.

Riktpris: 3500kr

Har ni frågor eller vill ha fler bilder så kan ni väl be om det i tråden. Är ni intresserade av att köpa någon av dessa datorer så kan ni väl även då hålla er i tråden, så kontaktar jag den köpare jag finner mest intressant. Detta för att hålla försäljningen så transparent som möjligt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2700 + frakt för XPS13

Permalänk
Medlem

2800+frakt för xps 13

Permalänk
Medlem

Om du vill släppa xps13 för 3500 så tar jag den + frakt.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av xps 13 för 3500. Kan isf hämta om den är i Göteborg.

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

Hej allihopa. Först ett förtydligande, jag inser att jag kanske var otydlig i annonstexten ang XPS13. Det är alltså själva datorn som det finns kvitto och reklamationsrätt på, och inte bara fodralet.

Jag låter budgivningen på XPS13 pågå till kl 14:00 imorgon 24/2. Jag prioriterar hämtning såvida inte ett bud+frakt är 200kr högre än någon som hämtar (jag är lite lat). Jag befinner mig i Göteborg, ganska centralt!

Därav leder just nu @Skjulet. Avslutar imorgon 14:00 som sagt.

Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

3700+frakt för XPS 13 om det fortfarande är giltligt

Permalänk
Medlem

@Achh nej jag sa ju faktiskt 14 så då får jag ändå hålla mig till det. Jag kontaktar dig om affären mellan mig och @Skjulet inte skulle bli av.

XPS15 är fortfarande kvar. Om det är någon som är överhuvudtaget intresserad av den, välkommen att lägga bud under mitt riktpris. Jag kanske nappar!

Permalänk
Medlem

Missade också denna, men bjuder 3800:- + frakt om första hoppar av

Permalänk
Medlem

XPS13 såld.