Intressekoll ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC

Permalänk
Medlem

Intressekoll ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC

Hej!

Har ett nytt/oöppnat ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC, PCI-Express 4.0, 8GB GDDR6.

Lägsta pris på Prisjakt verkar vara kring 9200kr:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5811618

Om intresse finns så gärna bud från 6600kr, tack.
(Bud i tråd).

Kvitto finns. Förlängd garanti om kortet registreras på Zotacs hemsida...3 + 2 år.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder med glädje 6600 SEK med upphämtning.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Bjuder med glädje 6600 SEK med upphämtning.

Tack, noterat 🙂

Permalänk
Medlem

6800 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000 SEK med upphämtning.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Verkar som att priserna har gått ner en del så jag drar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Verkar som att priserna har gått ner en del så jag drar tillbaka mitt bud.

Noterat.
Förstod jag rätt att du hittat detta kort billigare än de 9000kr som jag länkade till på Prisjakt?
Du får jättegärna länka dit i sådant fall så får alla som är intresserade av att buda i tråden reda på det så att alla har samma information 🙂

Eller menade du mer generellt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Noterat.
Förstod jag rätt att du hittat detta kort billigare än de 9000kr som jag länkade till på Prisjakt?
Du får jättegärna länka dit i sådant fall så får alla som är intresserade av att buda i tråden reda på det så att alla har samma information 🙂

Eller menade du mer generellt?

Såg att RTX 3070 Ti har gått för under 7K på Tradera(!) Där priserna annars brukar vara reko loco.

Och inte meningen att smutsa ner din annons så klart, så mods får gärna ta bort mitt bud och efterföljande inlägg så klart.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Såg att RTX 3070 Ti har gått för under 7K på Tradera(!) Där priserna annars brukar vara reko loco.

Och inte meningen att smutsa ner din annons så klart, så mods får gärna ta bort mitt bud och efterföljande inlägg så klart.

Ok, då förstår jag. Inga problem 👍

Permalänk
Medlem

@bimbim lagt ned sitt bud så leder @Hazelberg med 6800kr + frakt.

Vill inte dra ut på budgivningen för länge så avslutar senast imorgon (Lördag) kl.13:00.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad