Permalänk

HyperX Cloud 2 Gaming Headset

Hej. Säljer detta då jag har bytt till annat. Jag har haft det sedan 2019 och än fungerar det utan problem. Dock så är det ju lite slitet som man ser. Efter kommentarer så ändrar jag här(tack🙂) istället för att bra låta dem ligga och skräpa hoss mig så nöjer jag mig med vad som helst egentligen, så länge Köparen står för frakten. Kan tillägga att dem är så bra rengjorda som jag kunde göra.

https://www.webhallen.com/se/product/213054-HyperX-Cloud-2-Ga...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt i förväg men nya ligger på ca 500kr och du vill ha bud från 200kr när de är 4 år gamla och ser ut som något du kört över och backat på, tolv gånger om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Ber om ursäkt i förväg men nya ligger på ca 500kr och du vill ha bud från 200kr när de är 4 år gamla och ser ut som något du kört över och backat på, tolv gånger om?

För att inte tala om all smuts och hudavlagringar osv som dom dragit åt sig med åren... Rent ut ohygieniskt...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Bjuder 10kr

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk

Avslutar annonsen då jag fick sålt det på PM