Permalänk
Medlem

Z-5500 ej komplett

Jag har ett Z-5500 som jag ägt i minst tio år. Det har fungerat bra men har nu börjat strula. Konstigt nog dyker problemet endast upp när jag kör med optisk kabel, inte med vanlig direct ingång. Det som händer är att det hänger sig och man får dra ut sladden och trycka i igen. Rätt irriterande.
När det funkar så är det ju jättebra. Nån kanske kan använda det ändå eller behöver delar. Jag har bara använt subben, förstärkaren och kontrollen men hittade ett par högtalare i en låda som jag skickar med. Fjärr och strömkabel ingår.

Finns i Kalmar. Kan skickas om det är tvunget men baslådan väger mycket.
Betalning med swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Vad är oddsen… Min dog för några veckor sen, displayen visar bara några streck. Min är ungefär 14 år gammal:D Jag budar 400kr och kan hämta i veckan då jag bor nära Kalmar. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucce357:

Vad är oddsen… Min dog för några veckor sen, displayen visar bara några streck. Min är ungefär 14 år gammal:D Jag budar 400kr och kan hämta i veckan då jag bor nära Kalmar. Mvh

På min slutade ratten funka. bytte förstärkaren i baslådan och gjorde den till en "dum" 2.1 enhet med denna.

https://www.amazon.com/Kinter-K3118-2-1-Bluetooth-Amplifier-S...

Funkar helt okay som Garage stereo.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

På min slutade ratten funka. bytte förstärkaren i baslådan och gjorde den till en "dum" 2.1 enhet med denna.

https://www.amazon.com/Kinter-K3118-2-1-Bluetooth-Amplifier-S...

Funkar helt okay som Garage stereo.

Jag hade faktiskt det som plan om jag inte kunde sälja denna. Jag behöver en baslåda nämligen till mitt nya system men det kändes bökigt.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Jag hade faktiskt det som plan om jag inte kunde sälja denna. Jag behöver en baslåda nämligen till mitt nya system men det kändes bökigt.

Enkelt ändå. Bara att skruva bort steget som sitter i. Såga till en mdf skiva som passar hålet. sätta en kopplingspanel för högtalaren i skivan dra kablar från basen till panelen på insidan. Sen kan du montera vilket aktivt steg du vill på utsidan och koppla som vanligt.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.