Permalänk

vad tycker ni??

333

Permalänk
Medlem

Det ser lite rörigt ut tycker jag. Sen tycker jag inte att loggan passar in, mot resten av sidan, eller tvärt om. Färgmässigt sett. Kanske testa att använda nån annan färg på texten. Mer blått/grönt på sidan kanske?
Den översta menyn(Forum Gästbok Crew Kontakta oss!! ) syns även dåligt nu.

Men hursomhelst så var loggan väldigt snygg, så sidan kan nog bli väldigt trevlig.

Lycka till.

Visa signatur

[i7 2600K] [Asus SABERTOOTH P67] [8GB Corsair VENGEANCE] [Corsair TX 650W V2] [Asus GTX570 DirectCU II]
[Intel 120GB 510 Series] [NZXT H2 Silent Midtower] [LG IPS226V-PN]
What's that number for 911 again? -Homer J Simpson

Permalänk
Medlem

Texten var svårläst, färgvalet passar inte alls ihop.
Designen var väl ok.

Vill ni ha en seriös sida borde ni nog korrekturläsa lite av det ni skriver:

Citat:

Du har kommit till en helt nu öppnade sida.. Det är menningen att du ska få det fäskaste nyheterna om datorer och spel!! Så titta in så ofta du kan!!

Helt galen meningsuppbyggnad och 2 stavfel i detta exempel.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Som sagt, färgvalet. Det skall vara en njutning för ögonen.
Sen vore det bra om designen höll ihop, den ser ihop-plockad ut.

Permalänk
Medlem

Hehe... vad är "cunter-strike"?

Jobbig url... fast just det går nog inte att göra särskilt mycket åt.

Byt färg på texten. Väldigt svårt att läsa orange på grå bakgrund. Orange bör inte användas till brödtext men helst inte alls (det kan vara fint, men det används alldeles för mycket av spel/dator-sidor). Bort med det gråa också. Man bör aldrig använda helt grått. Använd åtminstone en blåaktig nyans eller nåt.

Visa signatur

:€

Permalänk

tack så mycket!!! mycket bra!! nu vet jag var jag kan ändra!! ska komma tillbaka sen!! tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Ser lite ja, ut som att du har snot design, bilder och knappar ifrån olika andra sidor och slängt ihop utan att se hur det ser ut tillsammans. Desutom tycker jag att det är skumt och rätt dåligt att man lägger upp en sida utan några fungrande länkar ect. Rätt svårt at bedömma sidan då.

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk

"Jaha vi här på Reboot söker medarbetre... Om
är en spel tokig kille eller
kan mycker om datorer så tycker vi att du ska läsa vidare..."

Finns ett par fel i den meningen

Permalänk
Medlem

Färgvalet, definitivt...fixa dina font-färger

kanske göra själva sidan lite ljusare också..¨

men det förstås, jag gillar väldigt ljusa sidor..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

ugh inte direkt min typ av design

Ja, färgen var alldeles för illa valda enligt mej.
Och sedan skulle ni kanske överväga att ta in någon som kan svenska bra och inte skriver som en 10 åring?

Visa signatur

bit av en kaka!

Permalänk
Medlem

Hallå, var är allt på vänstra sidan Jag liksom vill att man ska ha nåt där, det ser konstigt ut.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

"Hur man byter ett grafik-kort!"

haha, ja det låter som något som är väldigt svårt. Så svårt så att man behöver skriva en artikel om det. Men visst, det kanske är en sida för nybörjare av nybörjare?

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem

isch: Så du har automatiskt alltid vetat hur man byter?
Nu antar jag förstås att de tar upp drivrutinsbyte också men jag vet hur darrig jag va första gången jag öppnade en dator.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

jag har bara skrivit en massa för se hur sidan skulle se ut när den är klar!! och på vänstar sidan kommer det komme en meny!!
men jag ska ändra alla färger och mixra till den lite!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeFFe
Det ser lite rörigt ut tycker jag. Sen tycker jag inte att loggan passar in, mot resten av sidan, eller tvärt om. Färgmässigt sett. Kanske testa att använda nån annan färg på texten. Mer blått/grönt på sidan kanske?
Den översta menyn(Forum Gästbok Crew Kontakta oss!! ) syns även dåligt nu.

Men hursomhelst så var loggan väldigt snygg, så sidan kan nog bli väldigt trevlig.

Lycka till.

haha..tack, det är jag som har gjort loggan, men niklas6666 har gjort resten typ

Permalänk
Medlem

"Du har kommit till en helt nu öppnade sida.. Det är menningen att du ska få det fäskaste nyheterna
om datorer och spel!! Så titta in så ofta du kan!!"

Skämtar ni eller?!?
Nu ska jag vara ovanligt hård men... fixa texten för f*n. Hittar snabbt 10 fel i ovanstående text på... hmm två meningar... eller nåt?!?

Visa signatur

"..det ordnar sig alltid"

Permalänk
Vila i frid

Nu har ju alla redan påpekat det, men satan vad stavfel och andra skrivfel.
(Jag har själv svårt med stavningen)
Men om det ska vara en sida som du säkert hade tängt att många ska kolla på, så tycker jag att du ska fixa det.

Även färgerna passar ju inte alls.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zapher
isch: Så du har automatiskt alltid vetat hur man byter?
Nu antar jag förstås att de tar upp drivrutinsbyte också men jag vet hur darrig jag va första gången jag öppnade en dator.

Zapher: ja faktist. Har aldrig kännt mig osäker vid det eller behövt en artikel.

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem

Brr... jag som webdesigner får frossa och blir svimmfärdig...

"Gör om, gör rätt!" som någon militär en gång sa flera gånger...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Jag gissar att det ska vara en sida i mitten där det just nu är vitt? Om ni lägger dit den så kanske det blir ännu lättare att bedöma sidan, så ser man iaf lite helhet. Och som alla påpekat: färger, stavfel, särskrivningar .. sen passar inte pollens bakgrund ihop med resten av bakgrunden på sidan, den är mörkare .. fast den skulle ju ändå bytas. Sen tycker jag att en ram runt sidan, en 1px svart ram t.ex., som gör att sidan hålls ihop lite bättre. Just nu är det bara Lite tabeller som inte alls smälter ihop med bakgrunden som är sammanlänkande. Särskilt längst ner på sidan. Ser ut som sidan tar slut, utan att eg. vara slut.

Och förresten. Skippa alla utropstecken ("...fäskaste nyheterna
om datorer och spel!! Så titta in så ofta du kan!!"). Det räcker gott och väl med ett utropstecken.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Tar man bort start.asp från länken kommer man efter lite klickande åt denna sida:
http://mexnetwork.www4.dotnetplayground.com/cs/news.asp?visa=...');
Vilket i mina ögon gör sidan än mer oseriös än vad den redan var.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
...men det förstås, jag gillar väldigt ljusa sidor..

www.silfver.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jarod Xenic
Tar man bort start.asp från länken kommer man efter lite klickande åt denna sida:
http://mexnetwork.www4.dotnetplayground.com/cs/news.asp?visa=...');
Vilket i mina ögon gör sidan än mer oseriös än vad den redan var.

// Vilken sida!!!!
Håller med om att det verkar oseriöst.

Visa signatur

F.A.Q, Search, Google
==(e6600)==.==(ASUS8800GTS640)==.==(Corsair XMS2 5400)==.==(LG19"ws)

Permalänk
Medlem

bara ta en titt på pollen så ser ni att allt är ett hopklipp av stulna saker

Permalänk
Medlem

oj då, filerna var visst redigerbara

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hmm.. kommer inte in där

Visa signatur

gotta go fast