Apple Macbook Pro 16 M1 MAX 32GB Ram 1TB SSD OÖPPNAD

Permalänk
Medlem

Apple Macbook Pro 16 M1 MAX 32GB Ram 1TB SSD OÖPPNAD

Hej,

Har en helt ny Macbook Pro 16 med M1 MAX chippet och 32GB Ram samt 1TB SSD som jag vill sälja. Tangentbordet är NL Layout som är i princip samma sak som UK och US layout då huvudtanken var att programmera på den. Garanti och Kvitto finns så klart. Jag befinner mig i Visby men kan tänka mig att komma till Nynäshamn för dem som vill hämta upp den där. Kom gärna med bud men inga skam bud då behåller jag produkten istället. Säljs idag för 36990 hos Webhallen och Komplett så jag lägger mig snäppet under det.

https://www.webhallen.com/se/product/342029-Apple-CTO-MacBook...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tror att du har svårt att sälja en dator med NL layout i Sverige för endast 1000:- mindre än nypris, när man dessutom kan få några % rabatt på webhallen tex genom refounder och lite presentkort vilket gör din dator dyrare än en ny där du står på garantin.
Samtidigt som samma spec hos amazon.de med tyskt tangentbord som är mera likt vårat i Sverige går på 35k.

Visa signatur

Blank

Permalänk

Om kvitto och garanti finns, samt att du kan visa att du eller närstående köpt den (dvs ej stöldgods) så erbjuder jag mig att köpa den för 22 000 kr.