Permalänk
Medlem

Nintendo Switch med CFW

Hej,
Söker ett Switch i bra skick med förmåga att köra CFW. Helst ska CFW redan vara inlagt.

Skicka ett PM med vad ni har och vad ni vill ha för det

Läs hela annonsen här

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Hej ,

Jag har en knappt använd switch OLED som är hårdvaruchippat med HWfly proffs som har utfört

/Anders

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem

Hej, Jag har en Nintendo Switch 2019 i nyskick, med följande Joy-Con är örörda. Den är inte patchat allså som originalet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retrocc:

Hej ,

Jag har en knappt använd switch OLED som är hårdvaruchippat med HWfly proffs som har utfört

/Anders

PM

Skrivet av shrghi:

Hej, Jag har en Nintendo Switch 2019 i nyskick, med följande Joy-Con är örörda. Den är inte patchat allså som originalet.

Har du kollat upp så att den är "patchningsbar"?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

PM

Har du kollat upp så att den är "patchningsbar"?

Nej, Det har jag aldrig provat.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har en opatchad som kör CFW idag. Tillbehör är originalladdare och handkontroll (ej trådlös) som är tusen gånger bättre än originalen (enligt mig).

Vore det intressant och isåfall till vilket pris?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Hej,

Jag har en opatchad som kör CFW idag. Tillbehör är originalladdare och handkontroll (ej trådlös) som är tusen gånger bättre än originalen (enligt mig).

https://bazta.com/media/catalog/product/cache/combined/image/300x/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/d/o/dobe_nintendo_switch_controller_sort.png

Vore det intressant och isåfall till vilket pris?

PM

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

---