Buda hem en Komplett-PC med RTX 4070 Ti - till förmån för Min Stora Dag

Permalänk
Komplett.se

Buda hem en Komplett-PC med RTX 4070 Ti - till förmån för Min Stora Dag

Nu har du chansen att buda hem en riktigt vass, handbyggd gamingdator och samtidigt göra skillnad för barn som kämpar mot sjukdomar eller med olika diagnoser.
Till förmån för Min Stora Dag auktionerar vi ut en påkostad gamingdator som flankeras av en T-shirt, tackbrev och en överraskning. Ett speciellt tillfälle att kamma hem en fet dator och samtidigt bidra till en god sak.

Vi har skruvat ihop en dator med en AMD Ryzen 7 7700X -processor och ett RTX 4070 Ti OC-grafikkort, 2TB SSD och massa annat som får spelen att flyta på som smör i en het stekpanna.

Vad är Min Stora Dag?
Min Stora Dag uppfyller önskningar och skapar glädjefyllda upplevelser, så kallade Stora Dagar, för barn med allvarliga sjukdomar och diagnoser. En Stor Dag ger kraft att fortsätta orka kämpa i en tuff vardag.
200 000 barn och unga i Sverige kämpar med en allvarlig sjukdom eller diagnos. Genom att samarbeta med Min Stora Dag bidrar Komplett till att fler barn får uppleva livsviktig glädje. Bland annat genom att skapa stora dagar och bidra med önskade gaming och teknik -produkter. Men framför allt, tillsammans med våra kunder, samla in pengar så att fler barn kan få sina drömmar uppfyllda och en paus från sin tuffa vardag.

Se hur vi bygger våra Komplett-PC i SweClockers reportage: SweClockers besöker Nordens största datorfabrik.

Specifikationer för datorn
Komplett-PC a196 Epic Gaming VGPU)

Detaljer
Efter avslutad auktion och betalning direkt till Min Stora Dag så kommer datorn med posten.
Datorn, tillsammans med T-shirt, stressboll, brev och överraskning, skickas till vinnaren. Fri frakt ingår

Bud läggs via annonsens budfunktion nedan.
Auktionen pågår till och med söndag 2023-09-03 23:59
Lycka till med budgivningen!

//Gänget på Komplett.se

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Vi börjar med ett litet snålbud tänker jag. ;)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Chmat76:

15 000 kr Vi börjar med ett litet snålbud tänker jag.

<3

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Kanske en dum fråga, men finns det möjlighet att buda på denna datorn via ett AB / Företag?

MVH,

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 22 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av PixelBritta:

22 000 kr

wow!

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Nytt bud: 25 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Grundare av Prisjakt, Håller på med https://www.car.info nuförtiden

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av jonasbonde:

25 000 kr

Tack! <3

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Har ni 2st? Kanske kan komma ett till bud på 25.000:- 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubiz:

Kanske en dum fråga, men finns det möjlighet att buda på denna datorn via ett AB / Företag?

MVH,

Det är möjligt att köpa den privat och sedan sälja till ett företag till marknadspris. Marknadspriset är i detta fall ca 30k. Det är dessutom skattefritt att sälja saker privat upp till 50k per år.

Visa signatur

3900X, RX 6700 XT, 32gb RGB RAM.

Permalänk
Nytt bud: 26 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 27 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Grundare av Prisjakt, Håller på med https://www.car.info nuförtiden

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 28 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

3900X, RX 6700 XT, 32gb RGB RAM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubiz:

Kanske en dum fråga, men finns det möjlighet att buda på denna datorn via ett AB / Företag?

MVH,

Tveksamt om Min Stora dag kan ge dig ett momskvitto, skulle gissa att det blir en donation och donationer är inte avdragsgilla.

Så ja, du kan köpa det på bolaget, men du kan inte dra moms och du kan inte dra av kostnaden.

Men jag kan ju ha fel.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av brainlessbob:

28 000 kr

TACK! <3

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 30 000 kr En hjärtansvärd sak, höjer pulsen lite
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Valonen:

30 000 kr En hjärtansvärd sak, höjer pulsen lite

Let's gooooo! ❤️

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 20 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 31 000 kr Såklart stöttar man
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Grundare av Prisjakt, Håller på med https://www.car.info nuförtiden

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Komplett.se
Skrivet av raduki:

50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde

OJ! Stort tack! Vi är hedrade!

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av raduki:

50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde

Blir genuint rörd! Otroligt fint att se!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av raduki:

50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde

Otroligt fint och hedrande. En eloge!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Nytt bud: 20 000 kr Heya
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av raduki:

50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde

Wow! Väldigt fint av dig

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av raduki:

50 000 kr Tillägnar detta bud till min bror som skulle fyllt 34 idag. Han hade uppskattat att hans födeledagspresent var till en organisation som ser till barnens bästa, så som han också gjorde

Enormt stort tack!!

Du lade det vinnande budet och vi är imponerade, hedrade och glada över att du vill hjälpa oss att bidra till Min Stora Dags arbete.
Vi återkommer via PM och så tar vi detaljerna där.

Tack så mycket 💛

//Erik & gänget på Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram