Komplett Geek Week och Bonanza 8 - Diskussion

Permalänk

Roborock Q Revo, please!

Permalänk
Medlem

Bra deal på WD-disken @Komplett ! Var nära köp men bör nog prioritera annat för stunden.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Funkar för mig.
Men tack Komplett men tyvärr inget köp från mig denna gång.

Permalänk
Medlem

Riktigt fint pris på SF750, synd att jag redan har två

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nu startar Bonanzan!
Hoppas att det är något som faller i smaken. Sedan blir det lite mer röj i samband med live-sändningen i kväll

Du kan få ett fodral för halva priset

Det kan vi ordna. Vi kör WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB till 3399, samma som förra gången

Vi kan ordna ett 4060 Ti till marknadens lägsta pris, duger det?

Nu är det ju Platinum-rating på det nätagget, men okej då

@Munya & @lindahlj, kan ni höra av er till lille Timmy och berätta att vi såklart tänker på barnen? <3

@DavidtheDoom 🔥

//Erik

Riktigt bra erbjudande på nätagget! Tackar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | Noctua NH-U12A | Kingston 64GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Sapphire Radeon RX 7800 XT Pulse | Seasonic Focus GX 850W | Corsair Force MP510 960gb | Seagate FireCuda 510 1TB | Fractal Design Meshify 2 Compact | Samsung Odyssey G7 27" 240hz

Permalänk
Medlem

Grattis till Timmy och det där SF750 är faktiskt jäkligt bra pris. Inget för mig dock.

Hoppas fortfarande på diskmaskin till ikväll!
Fick tom diska för hand igår..

Visa signatur

Nr 1: Prime X670-P, 7700X, Peerless Assassin SE, Fury Beast 32GB 6000MHz CL36, 4070 Ti Super, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, North.
Nr 2: B550-A Pro, 5700X, Hyper 212 Evo V2, Vengeance 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk

har frågat om i5-13500 senaste två bonanza men det sker inte

Permalänk
Medlem

Kan inte hitta frysboxen!

Permalänk
Medlem

Blev MSI 650B, Tack Timmy för du visade vägen!

Permalänk
Medlem

@komplett Kan meddela att lille Timmy setts uppdatera skolbibliotekets dator frenetiskt strax innan 10. Då han lämnad datorn var tangentbordet lätt fuktigt.

Permalänk

Bara nätagget som var smått intressant.

Permalänk
Medlem

Bra priser på ett gäng produkter, men inget denna gången som var intressant
Får hålla koll under dagen om ni släpper något mer!

34" Skärm
M.2 SSD 1-2 TB
850W+ PSU

Permalänk
Medlem

Så sjukt bra pris på nätagget! Tackar!!!

Permalänk
Medlem

Nu väntar jag bara på ett itx moderkort, eller ett helt uppgraderingspaket som passar bra med mitt nättaggregat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nu startar Bonanzan!
Hoppas att det är något som faller i smaken. Sedan blir det lite mer röj i samband med live-sändningen i kväll

Du kan få ett fodral för halva priset

Det kan vi ordna. Vi kör WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB till 3399, samma som förra gången

Vi kan ordna ett 4060 Ti till marknadens lägsta pris, duger det?

Nu är det ju Platinum-rating på det nätagget, men okej då

@Munya & @lindahlj, kan ni höra av er till lille Timmy och berätta att vi såklart tänker på barnen? <3

@DavidtheDoom 🔥

//Erik

TImmy ville ha denna: https://www.komplett.se/product/1220005/datorutrustning/dator...

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Önskar i sedvanlig ordning en snurrdisk modell större, gärna WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB!

Permalänk
Medlem

Grattis till Lilu för PSU:n! Hade nog blivit ett köp själv om jag vetat vad för CPU/GPU jag ville ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nu startar Bonanzan!
Hoppas att det är något som faller i smaken. Sedan blir det lite mer röj i samband med live-sändningen i kväll

Du kan få ett fodral för halva priset

Det kan vi ordna. Vi kör WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB till 3399, samma som förra gången

Vi kan ordna ett 4060 Ti till marknadens lägsta pris, duger det?

Nu är det ju Platinum-rating på det nätagget, men okej då

@Munya & @lindahlj, kan ni höra av er till lille Timmy och berätta att vi såklart tänker på barnen? <3

@DavidtheDoom 🔥

//Erik

Ohhh, fick vara med som rabattkod!

Bra pris på ett tillsynes påkostat kort med rgb och tre fläktar, tyvärr så ligger även det någon tusenlapp utanför min budget. Men jag gissar att det finns andra som kommer att bli glada över det!

Antar att det är jag som i dagens ekonomiska tider har lite skev bild av vad "budgetklass" innebär

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Jag det var inte mycket att jubla över. Samma som med GEEK Week erbjudanden.

Fast det är det väl inte, vi tar t.ex Corsair SF750 Platinum 750W för 999:- som lägsta pris på 3 mån var 1 962:-
Roligt att dom gör det här för ibland dyker det ju upp nåt man villhöver

Permalänk
Medlem

Någon måste ha frågat efter docks för det var det gott om haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Program:

Fast det är det väl inte, vi tar t.ex Corsair SF750 Platinum 750W för 999:- som lägsta pris på 3 mån var 1 962:-
Roligt att dom gör det här för ibland dyker det ju upp nåt man villhöver

Nedsättningen på moderkort och PSU gjorde ändå att började fundera på att bygga en till dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nu startar Bonanzan!
Hoppas att det är något som faller i smaken. Sedan blir det lite mer röj i samband med live-sändningen i kväll

Du kan få ett fodral för halva priset

Det kan vi ordna. Vi kör WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB till 3399, samma som förra gången

Vi kan ordna ett 4060 Ti till marknadens lägsta pris, duger det?

Nu är det ju Platinum-rating på det nätagget, men okej då

@Munya & @lindahlj, kan ni höra av er till lille Timmy och berätta att vi såklart tänker på barnen? <3

@DavidtheDoom 🔥

//Erik

Ja Timmy hann inte köpa något AM5 modekort. Om ni kan fixa: https://www.komplett.se/product/1220005/datorutrustning/dator...
till Timmy

Permalänk
Medlem

Det blev ett 4060 Ti, vad jag nu ska med det till.

Permalänk
Medlem

En airfryer köpt, inväntar en 27" oled och/eller Phanteks NV5 chassi till bra pris. Och jag heter INTE Timmy!

Permalänk
Medlem

@Komplett Eftersom ni skrev att 5800X3D minsann var så uråldrig och ute så borde ni väl sälja ut dom billigt nu under Bonanzan?

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Försökte beställa hem ett nätagg och moderkortet men förstår inte hur koden fungerar? Enda stället där jag kunde skriva in en kod är under presentkort och där säger den för få tecken?

Permalänk

Till er som varit med innan:
Kommer det nya deals även under dagen eller kan man nu ta det lite lugnt fram till 19 ikväll?

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Skrivet av Petterbr:

Försökte beställa hem ett nätagg och moderkortet men förstår inte hur koden fungerar? Enda stället där jag kunde skriva in en kod är under presentkort och där säger den för få tecken?

https://www.komplett.se/cart

Klicka "Använd rabattkod" ovanför stora gula "GÅ TILL KASSAN".

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem
Skrivet av PWx2:

Skulle gärna se ett billigt NVME-kabinett att slänga in en gammal/utbytt/extra NVME-enhet i för att kunna köra lite backup eller liknande. Något enkelt. Tänk ICA Basic 😄

Jag får hoppas på nästa Bonanza istället, om inte @Komplett har något i rockärmen ikväll?
Tack hur som helst!