"hjälp" med att välja ny telefon

Permalänk

"hjälp" med att välja ny telefon

Tjena,

Sitter lite o funderar att införskaffa ny telefon och tänkte hör mig runt efter lite med de som kanske har den ena telefonen eller tänker skaffa den andra,

Det står lite mellan Google Pixel 8 Pro eller Samsung S23 Ultra,

Då jag inte är någon direkt mobil gamer så prestanda mässigt är ju möjligt inte ute efter top of the line men tänkte i alla fall höra runt med er som kanske har S23an eller de som tänker skaffa nya pixeln med lite för o nackdelar enligt er.

Jag har själv kollar runt en del o båda telefoner lockar men lite svårt o välja haha, har idag en Xiaomi 11T Pro som jag varit nöjd med men känns lite att den saknar vissa funktioner ibland eller att något o OSet buggar ur(är inte intresserad av flasha custom ROMs) och inte heller intresserad av något iphone snack för jag vill fortfarande tinkra mes telefonen med sätta upp home screen osv som jag vill ha det med andra launchers osv

Tack på förhand

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]

Permalänk
Medlem

Frågar du mig är svaret Google Pixel 8 Pro. Avskyr Samsunk.

Permalänk
Medlem

Jag hade ärligt talat valt en Fairphone 5 mest då du kan fixa allting själv samt att det är så otroligt skönt med utbytbart batteri och minneskortläsare:

Fem års garanti och åtta års uppdateringar är inte fy skam det heller.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Skrivet av Aik0:

Frågar du mig är svaret Google Pixel 8 Pro. Avskyr Samsunk.

Jo är lite mer inne eftersom man slipper Samsung bloat o man är ju inte ute efter någon prestanda kung heller

Skrivet av Sarato:

Jag hade ärligt talat valt en Fairphone 5 mest då du kan fixa allting själv samt att det är så otroligt skönt med utbytbart batteri och minneskortläsare:
https://www.youtube.com/watch?v=H1UJ5k3yMvA&t

Fem års garanti och åtta års uppdateringar är inte fy skam det heller.

Sant men man har ju inte heller hört mycket om Fairphone heller så tyvärr men får ta en koll på det så tack för insight

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]