NVIDIA GeForce 546.33 WHQL

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

NVIDIA GeForce 546.33 WHQL

Game Ready for THE FINALS

This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including THE FINALS and Squad. Further support for new titles leveraging NVIDIA DLSS technology includes the launch of Fortnite Chapter 5 which features DLSS Super Resolution.

Fixed Gaming Bugs

[Discord] When streaming gameplay, colors may appear muted

Fixed General Bugs

[Regression] 536.99: A new NVIDIA system tray icon is created each time a user is switched in Windows

Changes and Fixed Issues in Version 546.33

[Discord] When streaming gameplay, colors may appear muted [4349586]

Download: https://www.nvidia.co.uk/download/driverResults.aspx/216982/e...

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Någon mer som haft problem med denna drivrutin? Jag försökte installera den men hamnade i blackscreen i ca 20h innan jag försökte starta om datorn. Det fungerade inte utam windows kraschade. Fick köra windows repair och allt fungerar nu men drivrutinen går inte att installera. Jag får invänta nästa drivrutin alt ominstallera windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bananapa1:

Någon mer som haft problem med denna drivrutin? Jag försökte installera den men hamnade i blackscreen i ca 20h innan jag försökte starta om datorn. Det fungerade inte utam windows kraschade. Fick köra windows repair och allt fungerar nu men drivrutinen går inte att installera. Jag får invänta nästa drivrutin alt ominstallera windows.

Hur installerar du drivrutinen? Bäst är att alltid köra DDU för att rensa gamla drivrutiner helt och hållet i felsäkert läge och sedan installera den nya med "ren installation" samt utan Geforce Experience. Har aldrig stött på problem när jag gjort på det viset. Dock så har jag inte denna nyaste utan ligger på 546.29

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | AMD Ryzen 9 5900x | PNY RTX 4080 Verto 16GB | Corsair Vengeance 32GB LPX 3600Mhz | ASUS B550-F Gaming ROG STRIX | Noctua NH-U12S | Seasonic Focus GX-750W Gold ATX 3.0| LG 34GN850 Ultrawide 34" 144Hz