Söker Radeon RX 6600 xt / RX 6650 xt

Permalänk
Medlem

Söker Radeon RX 6600 xt / RX 6650 xt

Hej,

Jag har under en längre tid sökt med ljus och lykta efter en uppgradering för mitt nu 8 år gamla grafikkort. Har fastnat för Radeons 6000-serie som jag tycker verkar ha ett prisvärt begagnat "mellansegment" i sina RX 6600 xt och RX 6650 xt.

Oturligt nog har jag inte riktigt sprungit på speciellt många sådanna kort överhuvudtaget. Dom kanske bara är mer ovanliga än jag hade förväntat mig helt enkelt, eller så är jag för snål

Jag vänder mig därför nu till Sweclockers för att se om någon av er har något av dessa kort som ni önskar bli av med till en rimlig peng. Alternativt något likvärdigt Radeon kort runt samma prisklass.

Hade tänkt mig ca 2000kr men öppen för förhandlingar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej
Har en XFX rx 6700 xt. Skulle det vara av intresse?

Permalänk

Jag har ett Msi 6650xt mech i ett returärende just nu. Antingen får jag ett sprillans nytt eller pengarna tillbaka. Blir det de förstnämnda säljer jag det gärna. Helt oöppnat, 4700:- i butik.

2500:-?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightknight_me:

Jag har ett Msi 6650xt mech i ett returärende just nu. Antingen får jag ett sprillans nytt eller pengarna tillbaka. Blir det de förstnämnda säljer jag det gärna. Helt oöppnat, 4700:- i butik.

2500:-?

Det låter intressant, nästan för bra för att vara sant till och med
Hör av dig med hur det blir

Permalänk
Medlem

Har ett XFX RX 6600 xt 8GB SPEEDSTER SWFT210 Core till övers efter uppgradering. Fungerar felfritt men är utan kvitto och kartong. Om av intresse kan vi diskutera pris över pm.
Mvh

Permalänk
Medlem

Tjena,

Har ett "MSI Gaming Radeon RX 6650 XT 128-bitars 8 GB" inköpsdatum 1 september 2023.
Finns i Sundbyberg men kan skicka det också.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1