Permalänk
Medlem

RTX 3080 Founders Edition

Dags att förhoppningsvis låta någon annan ta över detta kort som blivit över efter uppgradering. Jag är enda ägaren och kortet är köp på releasedagen direkt från nvidia's hemsida. Har endast använt kortet för spel och det har aldrig varit överklockat. Fungerar felfritt.

Har inga problem att vare sig skicka eller låta någon hämta det. Kortet finns 4 mil norr om Örebro.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för budet, vi låter det gå ett tag till så fler får chansen att bjuda. Dock ska jag se till att det inte blir en långkörare.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 700 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 5 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 100 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse för kortet! Jag tänkte att vi avslutar i morgon 14/3 kl.18.00

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Nytt bud: 5 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Grattis Ohasselgren du vann

Vi tar detaljerna i DM

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁