Permalänk
Medlem

Apple iPad Pro 11'' 5G (gen 4)

Säljer en ca 1 vecka gammal Apple iPad Pro 11'' 5G (gen 4) 1 TB lagring. bestämde mig för att köpa en annan och kunde inte returnera då jag packat upp och använt den.

Allt följer dvs ipad (duh) kabel å laddare samt originalkartong och kvitto. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill typ!

Komplett lista på specifikationer hittar man här

4G, 5G
Ja
Wifi
Ja
Kapacitet
16 GB Ram
Dimensioner
247,6 x 178,5 x 5,9 mm
Vikt
468 g
Chip
Apple M2-chip, 8-kärnig processor med 4 prestandakärnor och 4 effektivitetskärnor
Skärmtyp
Liquid Retina, LED-bakbelyst Multi-Touch-skärm med IPS-teknik
Skärmstorlek
11 tum
Upplösning
1668 x 2388 px
Kamera bak
Vidvinkel: 12 MP, bländare ƒ/1,8. Ultravidvinkel: 10 MP, bländare ƒ/2,4 och 125° synfält
Kamera fram
Ultravidvinkel med 12 MP, 122° synfält, bländare ƒ/2,4
Operativsystem
iPadOS 16
Batterikapacitet
Inbyggt 28,65 Wh uppladdningsbart litiumpolymerbatteri, upp till 10 timmars wifi-surf eller videouppspelning
Bluetooth
Bluetooth 5,2
Lagring 1 TB
Plats för SIM-kort
Ja, Nano-SIM och eSIM
I förpackningen
iPad, usb-c-kabel (1 m), 20 W usb‑c-strömadapter
Övrigt
Apple Pay, Face ID, upp till 4K AirPlay för videoutsignal till Apple TV eller en smart-tv med AirPlay 2
Lanseringsår
2022

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Riktpris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Riktpris?

Om du menar vad den kostar att köpa i butik så är väl detta ungefärligt https://www.webhallen.com/se/product/354444-Apple-iPad-Pro-4t...
lr om du frågar om vilket riktpris jag sätter så tja hellre få den såld än att samla damm. Sen kommer jag ju inte sälja den för en struntsumma heller. Men har inte själv satt något direkt riktpris.

Permalänk
Medlem

Om jag inte minns fel så har inte din iPad Pro TouchId. Det borde vara FaceID.

Permalänk
Medlem
Skrivet av slipbit:

Om jag inte minns fel så har inte din iPad Pro TouchId. Det borde vara FaceID.

Nops du har helt rätt. Snodde ju bara speclistan rätt av. Korrigerar

Permalänk
Medlem

Man får packa upp och testa varan om du köpt den på nätet

"Du får packa upp varan och prova den, men kan bli ersättningsskyldig för varans värdeminskning om du hanterat varan i större omfattning än som varit nödvändigt för att fastställa dess egenskaper eller funktion"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Man får packa upp och testa varan om du köpt den på nätet

"Du får packa upp varan och prova den, men kan bli ersättningsskyldig för varans värdeminskning om du hanterat varan i större omfattning än som varit nödvändigt för att fastställa dess egenskaper eller funktion"

Jag har installerat och använt den i några dagar så har passerat den punkten. Men tack ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av goa200:

Jag har installerat och använt den i några dagar så har passerat den punkten. Men tack ändå.

Det vet ju inte dom? Ser den likadan ut, och är fabriksåterställd så ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Det vet ju inte dom? Ser den likadan ut, och är fabriksåterställd så ?

Jag uppskattar tipsen. Men jag har full koll på det där. Om du vill tipsa mer om det så gör det hellre i pm. Detta är en tråd för bud för de som eventuellt vill köpa

Permalänk

Är det där verkligen gen 4? Både lådan och iPaden ser ut att vara från gen 2?

Permalänk

Ta gärna en bild på iPaden med modellnummer

Permalänk
Medlem
Skrivet av blind_lie_:

Ta gärna en bild på iPaden med modellnummer

Du har helt rätt. Var inne på m-store igår för att kolla inbytesvärde och fick då höra att den inte var från 2022 som det stod där jag köpte den ifrån.

Ska ta bort annonsen då den är helt fel.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad