Raspberry Pi 4 Model B 8GB + Cooler Master Raspberry Pi 4 Case 40

Permalänk

Raspberry Pi 4 Model B 8GB + Cooler Master Raspberry Pi 4 Case 40

Hej,

Jag köpte denna dator på Inet 2022-02-23 för 1 090 kr (skalet kostade 299 kr). Den har varit väldigt roligt att experimentera med men saknar verkligen x86 så har därför inte blivit att jag använt den speciellt mycket.

Lägger med minnet jag använt som inte är något speciellt men är 32 GB så duger gott som en start.

Ställ gärna frågor om något känns oklart

Mvh. Edwin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Min svärfar skulle troligen kunna hämta nere hos dig i helgen. Men jag måste dubbelkolla! Börjar budgivningen här
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Aksi:

400 kr Min svärfar skulle troligen kunna hämta nere hos dig i helgen. Men jag måste dubbelkolla! Börjar budgivningen här

Hej Aksi,

Va roligt att du är intresserad, det skulle gå jättebra för min del.

Återkoppla gärna med dag och tid som passar för din svärfar. Förutsatt att du leder budgivningen dagen innan så är den din.

Till exempel:
Om han kan komma på lördagen och du leder budgivningen på fredag vid lunch så är den din.

Mvh. Edwin

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att skicka den så betalar jag gärna frakt?

Permalänk

Bjuder 500 +f Skulle jättegärna velat ha den som ett projekt. Tänkt att bygga min egna router med pfsense

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag har en lite äldre Intel NUC liggande om det kan vara intressant att byta?

Permalänk
Skrivet av Snörök:

Kan du tänka dig att skicka den så betalar jag gärna frakt?

Hej Snörök,

Kommer i första hand prioritera de som kan hämta den. Men om ingen har möjlighet att göra det till helgen så skickar jag den till högst budande.

Mvh. Edwin

Permalänk
Skrivet av OozySHADOW:

Bjuder 500 +f Skulle jättegärna velat ha den som ett projekt. Tänkt att bygga min egna router med pfsense

Hej OozySHADOW,

Åh va spännande, roligt projekt! Då är ju en sån här klockren Om ingen har möjlighet att plocka upp den i helgen så leder du för närvarande budgivningen

Mvh. Edwin

Permalänk
Skrivet av gt98hjo:

Hejsan, jag har en lite äldre Intel NUC liggande om det kan vara intressant att byta?

Hej gt98hjo,

Roligt förslag, va väldigt fascinerad av NUC:s för något år sedan men målet just nu är att minska min setup så får tyvärr tacka nej för den här gången. Tack för visat intresse!

Mvh. Edwin

Permalänk
Nytt bud: 450 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av JohanEkstroem:

Hej JohanEkstroem,

Du leder för närvarande budgivningen om du har möjlighet att plocka upp den i helgen.

Annars leder OozyShadow.

Jag kommer avsluta budgivningen kl. 12 idag

Mvh. Edwin

Permalänk

Hej. Jag tror det blir lite körigt för mig i helgen så kör på OozySHADOWs bud istället. Jag backar

Permalänk
Skrivet av JohanEkstroem:

Hej. Jag tror det blir lite körigt för mig i helgen så kör på OozySHADOWs bud istället. Jag backar

Hej JohanEkstroem,

Ok, stort tack för snabb återkoppling!

Mvh. Edwin

Permalänk

Statusuppdatering:
Produkten är nu paxad. Om personen inte svarar på mitt privata meddelande innan 23:59 inatt så öppnar jag åter upp för andra intressenter.

Permalänk

Annonsen är avslutad