Diablo2 1.1 ladder. Vilka är med?.

Permalänk
Medlem

om ca 1timme drar jag igång med hc ladder

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Intresserad *M33P
Har än så länge: lvl 32 barb (frenzy) och en lvl 22 sorc (?).
[krook]: har spelat HC mycket en gång i tiden men la ner när jag blev bannad pga maphack, men jag ska spela SC nu till att börja med, det verkar väldigt svårt med HC nu.

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle ta å börja med ladder istället... Count me in

*Woppe (Jag kan inte viska till typer just nu, vet ej varför)

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

*Korize-
jag vill gärna var ame
barbar lvl 46 me ww o bo
är "Core"

Permalänk
Medlem

Jag är med som sagt, lvl 15amazon just nu, har inte hunnit spela men jag kommer

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

Lägger till en fråga också. Ska vi ha en tagg i namnet som t.ex. swec-namnet? Problemet är då alltså att man måste skapa en ny gubbe, men spelar man tillsammans så går det fort och förhoppningsvis smärtfritt. Annars blir man ingen klan som binder ihop varandra egentligen utan tagg.

Du måste nog snacka med en moderator innan du användar sweclockers som tag.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LUL
Du måste nog snacka med en moderator innan du användar sweclockers som tag.

Bra att du sa det, hade nästan glömt bort. Skall man heta något annat isf om det inte går?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

ifall det blir någon klan tycker jag(som verkar ligga bakom er andra i lvl-synpunkt) att vi alla startar varsinn karaktär tillsammans så klanen är på samma nivå annars är det lätt att någon ger upp om man är långt ifrån medelleveln:)

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
ifall det blir någon klan tycker jag(som verkar ligga bakom er andra i lvl-synpunkt) att vi alla startar varsinn karaktär tillsammans så klanen är på samma nivå annars är det lätt att någon ger upp om man är långt ifrån medelleveln:)

Jo, det är en klar fördel. Nästan ett måste att börja på samma nivå för att det ska hålla i början som sagt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

*kossan e me Just nu lvl 29 barbar på väg uppåt.

Har tidigare spelat enbart HC men ska nu testa lite sc..

Permalänk
Hedersmedlem

Varför skulle ni inte kunna göra det? Det har ju funnits en Swecklan i CS så..

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Härligt, man tackar.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag gör så här nu att jag addar alla som är uppskrivna i listan och skapar en karaktär med Swec-[namnet]. Stort S i Swec.

Har aldrig varit med i någon klan förut i D2, så egentligen är jag inte rätt person att ta tag i det hela, men wtf.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag vill inte (och kan kanske inte heller, jag tänker på mina hackparenterser) heta mitt fula nick (det som jag har här på swec). Jag vill heta Woppe istället, hoppas det är okej.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Självklart, het vad ni vill efter Swec-.

För att göra det så enkelt som möjligt så tycker jag att alla som vill vara med lägger till varandra i friends list och skapar en ny karaktär, och sen spelar vi med varandra när vi kan helt enkelt.

Standardservern kan väl vara swec1//x (namnet//lösen) osv.

Eftersom vi ändå kommer spela olika mycket så kommer en del dra ifrån, men ni får helt enkelt försöka göra erat bästa med att hänga med. Kommer någon för långt efter så är det inget mer än att man hjälper till.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Argh, är jag den enda som kör Necro ?

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte är försent att bli uppskriven, acc name Xaanin

Lite trist att gå tillbaka till SC, men man kanske är glad över det den dagen man faktiskt dör

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Argh, är jag den enda som kör Necro ?

Verkar som det. Funderar lite på necro jag med, men är inte bra med han alls så jag avstår nog ändå.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Sgt_d träning ger färdighet:)

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Är någon intresserad av att skapa en HC gren från SWEC klanen ? Jag har ju bara HC chars

Permalänk
Medlem

jag tycker namnet på "standardgamet" ska vara så här:

Swec-svårighetsgrad-act-gamenummer
Alltså, för act III nightmare:
Swec-2-3-1 om detta spelet är fullt eller gammalt skapar man:
Swec-2-3-2 osv

Ska man börja regga konton redan nu eller?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
jag tycker namnet på "standardgamet" ska vara så här:

Swec-svårighetsgrad-act-gamenummer
Alltså, för act III nightmare:
Swec-2-3-1 om detta spelet är fullt eller gammalt skapar man:
Swec-2-3-2 osv

Ska man börja regga konton redan nu eller?

De där låter jobbigt

Vi kan väll säga en tid ikväll, då ALLA träffas i t.ex. channel sweclockers? Så skapar alla varsin karaktär så lirar vi så långt vi orkar

Permalänk
Medlem

Jag började på en hc-gubbe fast den dog när jag kom till level 20 :/ Börjar nog en en vanlig ladder nu istället.

Jag är med.

Visa signatur

vet inte...

Permalänk
Medlem

Gör gärna en HC-gren ni som känner för det.

Bestämma en tid i kväll låter bra. Jag har dock inget speciellt för mig på hela dagen i dag så jag kommer nog spela lite med karaktären innan ni börjar med era.

Vilken tid? 22.00?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Gör gärna en HC-gren ni som känner för det.

Bestämma en tid i kväll låter bra. Jag har dock inget speciellt för mig på hela dagen i dag så jag kommer nog spela lite med karaktären innan ni börjar med era.

Vilken tid? 22.00?

Måste jag starta en ny karaktar nu igen??

Permalänk
Medlem

För att lägga till "Swec-" före ditt namn på karaktären är det ett måste. Frågan är om man ska göra det till ett måste att ha just "Swec-" före namnet.

Å andra sidan vore det bra med någon med högre level kunde hjälpa till i början så det gick lite fortare. För mycket boost är dock inte välkommen då man tappar mycket exp och får problem längre fram.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Låter sweet, jag vill vara med *oskarott

Visa signatur

ajabaja

Permalänk
Medlem

Vill meddela er att jag har ett stort arbete att göra, så jag kommer lite senare. Tro inte för den sakens skull att ni slipper mig, när jag väl har börjat kan inget stoppa mig, bwahaha! You can run, but you cannot hide!

Permalänk
Medlem

Hehe, har inte spelat ett skit i dag just. Men vi syns väl i kväll 22.00 i channeln sweclockers om inte annat.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Usch vad tråkigt SC var, tillbaka till HC för min del, iaf en tid framöver. Mao spelar jag gärna med dig Kega, förhoppningsvis kan vi få med lite mer folk till HC

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない