Permalänk
Medlem

Skall nytt chassi köpa...tips tack

HEJ! ska nog köpa ett nytt chassi inom en snar framtid, har nu ett Antec Lanboy.

När jag skulle installera ett Waterchill gjorde jag hål i toppen ovanför 5,25" platserna för radiatorn (120mm), men det hamla lite för långt fram så nu tar slangarna från den upp en extra plats... och så ska jag expandera med flera nya Diskar vilket kan vara svårt att få plats.

Nu funderar jag på vilket chassi jag ska inhandla, om det blir av vet jag inte... men förhoppningsvis.
Ska helst ha en eller flera 120mm platser, aluminium och rymligt.

Funderar på ett Super Lanboy eller P160, men jag tycker inte dom faller i smaken precis... men P160 isåfall. Ngn som har ngt av dessa chassin som kan ge mig fördelar/nackdelar...om det är bra kvalite osv.

Jag ska nog lägga till att jag lanar en hel del, nästan varje helg så ett lätt och smidigt miditower är nog det jag letar främst efter.

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Avstängd

kör ett chiftec.. standard .. elelr någon stor serverlåda.. det kommer att funka funt ..
det gör det för mig iaf ..

Visa signatur

the never sleeping man
avatar raderad, animeringar ej tillåtna

Permalänk
Medlem

Är dom i aluminum...har för mig att dom inte är det, jag är svag vet du:$

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Medlem

Varför skaffa stora jävla Tower hur kul är det att släppa ett storta jävla 80 kilos dator när man ska på Lan är det för att man ska kunna gömma sej själv i lådan eller ??

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE