Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt. Men slangarna blir inte speciellt varma. De blev varmare med det förra systemet. De är typ rumstemperatur...

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem

vad äre för nb samt gpu block du använder dig av?
ser ut som dangerden..
vart köpte du dom ifrån?

Visa signatur

.: ASUS P5W DH Deluxe :: Intel C2D 3.2Ghz ES :: Corsair XMS2 XTREME 2048Mb PC6400 800Mhz :: ATi X1900XTX 512Mb :: WD Raptor 74Gb :: 2x250Gb Samsung P120 RAID 0 :: Antec Neo Power 550W HE :.

Permalänk
Medlem

Hehe, blev mkt snyggare än innan, mer praktiskt också som sagt
Hade ju blivit lite problem att frakta datorn till/från LAN om du haft det som innan
Ska lägga upp bilder på mitt närsomhelst med, bara kamerfan vill komma hit, hehe.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

so|id: Ett par poster längre upp har du svaret.

Nice Norbius, ska bli kul att se

www.overclockers.se

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yxel
so|id: Ett par poster längre upp har du svaret.

Nice Norbius, ska bli kul att se

jaa..
men vart köpte du dom ifrån?

Visa signatur

.: ASUS P5W DH Deluxe :: Intel C2D 3.2Ghz ES :: Corsair XMS2 XTREME 2048Mb PC6400 800Mhz :: ATi X1900XTX 512Mb :: WD Raptor 74Gb :: 2x250Gb Samsung P120 RAID 0 :: Antec Neo Power 550W HE :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Vad var anledningen till att du la radiatorn ovanpå chassiet, och inte innuti? Den hade varit mindre känslig för skador, och hålet där slangen går upp ser inget vidare ut (:p).

Mest för att det är väldigt platsbesparande, och effektivt. Lätt att dammsuga och passar perfekt med pumpens placering.
Sen tycker jag själv att det är snyggt

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk

funderar på o göra en liknande modd, fast sätta radiatorn under burken och in med systemet underifrån, på ett liknande sätt som du och sedan sätta upp det hela på distanser och ha damfilter. borde bli snyggt men måste först insamla pengar då jag är fattig just nu.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

Ah.. Visste att jag hade sett detta någonstans. Har precis skapat en ny tråd. Aja, skitsamma.. Vad använde du dig av för att fästa pumpen i 5.25" sloten? Ser ju riktigt bra ut.