Någon som spelar Runescape?

Permalänk

Någon som spelar Runescape?

Undrar i fall det er någon "svenne" som spelar detta roliga spel?

Och i fall någon ska sluta spela tar jag gärna emot dina saker ; )

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mm jag spelar... men jag hade inte tänkt sluta...

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk

Runescapenamnen ni har vore osso trevligt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tänkte registrera mig där nu, men sidan verkar inte vilja samarbeta med mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death Inc.
Runescapenamnen ni har vore osso trevligt?

Heh, Sir Yxel
(Fanns typ många Yxel vilket är ovanligt så det fick bli en larvig titel)

Edit: Den är nere för tillfället.

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk

Zydar, hade samma problem testa med Unregristred Java (då funkar dock inte ljudet på RS2).

Men just nu 13:08 är Runescape nere.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

yup jag spelar
Byll heter jag. (Blev så trött när Bylle redan var taget så jag skippade en bokstav:) )

Visa signatur

"Drömmar kan ingen annan än den som är i dem ta ifrån dig" Citat av mig på fyllan
"Bara för att jag har rätt betyder det inte att du har fel!"

Permalänk
Medlem

#runescape.se @ Quakenet.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

Nu har jag registrerat mig, heter Cabinessence.

Permalänk
Medlem

Jo, jag spelade för ett tag sedan... Gargantua87.
Rankar 36,218 på overall och är combat 71.
Har lite diverse crap typ easter egg, santa hat, masker etc, men har inga tankar på att ge bort dem.
Bästa ranken är Firemaking(lvl 50), i det rankar jag 18,555, och bästa level är antingen Fishing eller Cooking, båda på lvl 62.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

e väll självklart man gör, fast det blir nog ändring på det när wow kommer

nanaem i RS

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ajaj passa er för Runescape! Det är djävulens påhitt. Hade en kompis som spelade det där och han satt verkligen 24/7 satt timme efter timme och fiskade. Helt sjukt vad inne han var i spelet. Hade speciella Runescape-LAN med en kompis. =/ Zeblon heter han här på forumet, tror iochförsig han lagt av nu.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

#runescape.se @ quakenet som sagt.

heter runerose2000 ingame och Pr0nnajse i kanalen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

jag spelade..hette acdcrules...spelade ända tills det var en klant som lärde mej att man kunde få hur mycket pengar man ville,det är en prosess man ska göra,vilket jag gjorde om och om igen,tills spelet blev tråkigt=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Klart att man lirar! Lite väl mycket kanske, men det skiter jag i! Otroligt roligt spel, har lirat det i över 2 år nu tror jag. Jag heter zeuz86 i runescape. Och så vill jag passa på att tipsa er om http://www.ogre.se/ och #runescape.se @ QuakeNet. (som ovan, ja) Det är ett svenskt runescape community med en topplista på svenska lirare och lite annat.

Permalänk
Medlem

Jag lirar! Heter: calleoberg

Visa signatur

Hey, how you doin'?

Permalänk
Medlem

Spelade, nick:Blizard3 och nej jag tänker inte ge dig mina saker...såna som du brukar väll kallas "beggars" i spelet?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

jag spelade ett BRA tag förut. betalade medlemsavgift tillochmed, har blafishing lvl 62 tror jag och cooking 50 och en dragon battle axe samt 3 santa hats och en disc of space (tror jag den hette, spelade när den där hålet fanns i dwarven mines ) combat lvl... vet inte riktigt mellan 55-65 jag hette master2081

kan hända att jag spelar lite då och då

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk

lade av efter att jag blivit hackad för 4:e gången för kanske 1 år sen..
har en på combat 58 eller nåt

Permalänk
Medlem

spelar inte atm men spelade drygt 3år.. blev snuskigt rik men bara combat level 80 något.. tror jag har combat 97 lr ngt i nya systemet.

namn: Side Show men du lär inte se mig online

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk

Jag spelar också och sysslar med mining och smithing (lvl 48 och 39). Min combat lvl är visserligen bara 29. Namn: v morrison.

Jag har också en äldre gubbe som sysslar med fiske och efter att ha jämfört mining & smithing och fishing, så är min erfarenhet att det är mkt enklare att bli rik på mining och smithing.

Permalänk

Stolt lvl 70 pure..

namn Ladystrjoy

dock har jag slutat spela.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

jo jag spelade. kom till level 50 något sen orkade jag inte:P

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.