Min kära fyller 15 om 8 dagar, vad ska jag köpa?

Permalänk

Min kära fyller 15 om 8 dagar, vad ska jag köpa?

Min kära vän fyller 15 år om åtta dagar och jag vill köpa henne nåt fint som hon blir glad över, vad finns det att ge? Vad blir tjejer i den åldern glad över i generell allmänhet?

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

Lunar pro konto?

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, 6950 2GB, Intel® X25-M SSD 80GB 2,5", Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9, Corsair PSU 750W, BenQ 23,6" XL2410T.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decifer
Lunar pro konto?

Åååh fan, det har jag inte tänkt på.
Hmm, förutom att hon är ingen fjortis och brukar inte i allmänhet datorer.
Några seriösa förslag?

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Åååh fan, det har jag inte tänkt på.
Hmm, förutom att hon är ingen fjortis och brukar inte i allmänhet datorer.
Några seriösa förslag?

Om hon fyller 15 om 8 dagar e hon fjortis....
Men OT. Köp henne en bra skiva eller nå´t kanske?

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, 6950 2GB, Intel® X25-M SSD 80GB 2,5", Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9, Corsair PSU 750W, BenQ 23,6" XL2410T.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decifer
Om hon fyller 15 om 8 dagar e hon fjortis....

Om du försöker knäcka mig kan jag ju knäcka dig tillbaka genom att säga:
Hon ÄR ju 15 när hon får sin present, alltså då är hon inte längre någon fjortis och har ingen nytta av ett Lunar Pro konto... =P

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Om du försöker knäcka mig kan jag ju knäcka dig tillbaka genom att säga:
Hon ÄR ju 15 när hon får sin present, alltså då är hon inte längre någon fjortis och har ingen nytta av ett Lunar Pro konto... =P

lol fjortis är inte för att man är 14 utan ett sätt som de flesta ungdomar beter sig på... rent av sagt fjantiga... bara för att man är 13-14 behöver man inte heller vara en fjortis...
beror helt på hur personen i fråga beter sig.

Köp lite blommor och en bra cd-skiva. eller lyssna dig för vad hon kan tänkas vara intresserad av.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk

Jo, några rosor tänkte jag ge henne och nåt fint. blommor, dans, parfymer, godis, kläder, smycken, konst, prydnader m.m är lite vad hon är intresserad av. Då hon säger sig inte alls vilja fira sin födelsedag eller vilja ha några presenter säger hon inte vad hon vill ha. Jättesvårt o veta vad jag vill köpa henne.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Jo, några rosor tänkte jag ge henne och nåt fint. blommor, dans, parfymer, godis, kläder, smycken, konst, prydnader m.m är lite vad hon är intresserad av. Då hon säger sig inte alls vilja fira sin födelsedag eller vilja ha några presenter säger hon inte vad hon vill ha. Jättesvårt o veta vad jag vill köpa henne.

om du har råd bjud henne på resturang då... och där kan du bjuda upp till dans förutsatt att det har ett dansgolv oxå.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grabben_83a
om du har råd bjud henne på resturang då... och där kan du bjuda upp till dans förutsatt att det har ett dansgolv oxå.

Har allt från några hundralappar upp till tusenlappen att lägga på hennes "present".
Hon försökte få mig till att dansa idag när jag var där med mindre lycka.. suger på att dansa...
Resturangidén hade jag inte tänkt på, kanske nåt populärt. Men då hon är smal och knappt äter nåt för att hon vill gå ner i vikt så är det nog mindre populärt. hmm, men en engångsförteélse kanske hon går med på.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

Du kanske kan ge henne lektioner på en danskurs, salsa eller något och att du följer med på kursen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Resturangidén hade jag inte tänkt på, kanske nåt populärt. Men då hon är smal och knappt äter nåt för att hon vill gå ner i vikt så är det nog mindre populärt. hmm, men en engångsförteélse kanske hon går med på.

Inte för att jag vill verka som jag rotar i förhållandet, men det låter inte bra över huvud taget. Ätstörningar är väl det sista du vill att hon ska få i födelsedagspresent?

För övrigt är det här ämnet bättre ämnat för "Övriga ämnen".

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Inte för att jag vill verka som jag rotar i förhållandet, men det låter inte bra över huvud taget. Ätstörningar är väl det sista du vill att hon ska få i födelsedagspresent?

För övrigt är det här ämnet bättre ämnat för "Övriga ämnen".

Instämmer! Det där är allvarliga saker och kan sluta väldigt illa. Iofs verkar varenda liten brud i den åldern lida av mer eller mindre allvarliga ätstörningar, för vissa går det över för andra blir det värre.

On topic: Ge henne något personligt hellre än en fjantig prydnadssak.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Restaurang + ett smycke, kan ju inte bli bättre...been there, done that

I smyckesväg finns det ju en uppsjö grejer att välja mellan,ring, hals- / armband etc.. för en lyckad afton (observera att detta även kräver att du är nybadad, parfymerad, samt använder rena kalsonger ) rekommenderas ett schysst armband eller ett par "gulliga" örhängen.

Visa signatur

Krydda köttbulle!!
http://www.tachansen.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av microdot
Restaurang + ett smycke, kan ju inte bli bättre...been there, done that

I smyckesväg finns det ju en uppsjö grejer att välja mellan,ring, hals- / armband etc.. för en lyckad afton (observera att detta även kräver att du är nybadad, parfymerad, samt använder rena kalsonger ) rekommenderas ett schysst armband eller ett par "gulliga" örhängen.

Tycker samma! Restaurang + ett smycke

Permalänk

Tackar för alla tips. Ett smycke och resturangbesök är nog inte fel.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

WORD

Visa signatur

Ibook G4 1.2 ghz, 768 mb ram, BT, 60 gb hdd.

Permalänk
Medlem

En ordentlig tur i bingen och en liten present brukar funka för mig, det brukar vara uppskattat

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

Sexiga undies..

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Base
En ordentlig tur i bingen och en liten present brukar funka för mig, det brukar vara uppskattat

Vad är bingen??

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saigon
Vad är bingen??

binge = säng

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
binge = säng

aha okey:D

hade ju kunnat vara penga-bingen som joakim äger:p

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är inte smycke lite för mycket om det ska vara något i guld klassen? Känns lite mer vuxet.

Permalänk
Medlem

Trots mitt nick hoppas jag det inte blir en McDonken restaurang!

Rekommenderar asiatisk restaurang med dämpad belysning för den mysiga/romantiska stämningen. Om inte annat för den superba maten!

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McFeast
Trots mitt nick hoppas jag det inte blir en McDonken restaurang!

Rekommenderar asiatisk restaurang med dämpad belysning för den mysiga/romantiska stämningen. Om inte annat för den superba maten!

Vet den perfekta resturangen.
Nån asiatisk, käkat där förut, skitmysigt, astrevligt folk och bästa maten.

Angående smycket, tror jag att jag köper några fina/gulliga örhängen.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DI6
Instämmer! Det där är allvarliga saker och kan sluta väldigt illa. Iofs verkar varenda liten brud i den åldern lida av mer eller mindre allvarliga ätstörningar, för vissa går det över för andra blir det värre.

On topic: Ge henne något personligt hellre än en fjantig prydnadssak.

Instämmer! alla tjejer måste ha allvarliga ätstörningar, när jag är hemma hos min tjej vräker hon i sig mat när hon käkar, sen väger hon 45 kg. hur fan lyckas hon? snabb ämnesomsättning eller vadå?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Instämmer! alla tjejer måste ha allvarliga ätstörningar, när jag är hemma hos min tjej vräker hon i sig mat när hon käkar, sen väger hon 45 kg. hur fan lyckas hon? snabb ämnesomsättning eller vadå?

Jag käkar som en häst, väger endå bara 70Kg och är 187cm lång, rör dock på mig otroligt mycket.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

jag kan garantera att hon inte rör sig i onödan, hon sitter mest och tittar på tv. ok hon är ute med hunden en gång om dan men det brukar ta kanske 15-20 minuter.

EDIT: hon är 165 cm men ändå 45 kg är lite.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Vet den perfekta resturangen.
Nån asiatisk, käkat där förut, skitmysigt, astrevligt folk och bästa maten.

Angående smycket, tror jag att jag köper några fina/gulliga örhängen.

Word!

Kines restauranger har (oftast) bra mat, schysst avslappnad lokal/miljö utan gap o skrik och lokala finska alkoholister.

Låter som en lyckad kväll.

gl

Visa signatur

Krydda köttbulle!!
http://www.tachansen.nu

Permalänk
Inaktiv

det är tanken som räknas så köp vad som helst, hon blir nog glad oavsett vad det är

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweclockers
det är tanken som räknas så köp vad som helst, hon blir nog glad oavsett vad det är

Men man vill ju att det ska vara något hon blir extra glad över och använder.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...