Mozilla Firefox problem

Permalänk

Mozilla Firefox problem

Har spanat runt lite här på forumen och sett att många rekommenderar FireFox som webbrowser...installerade det och testade lite och tyckte det var helt ok, men Flashgrejer gör helt plötsligt att bilden börjar skaka. Hur kan man fixa detta? Eller har min dator fått fnatt?

EDIT: Det händer inte bara flash har jag nu märkt, händer lite då och då, har någon annan samma problem?

Permalänk
Medlem

Skaka? Har aldrig hört talas om något liknande...

Permalänk
Medlem

Hmmm.. det har jag aldrig märkt och har kört FF väldigt länge..nog din dator som fått ms eller något.

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!

Permalänk

Jag tog bort Bookmarks Toolbar ifrån View -> Toolbars -> och nu fungerar det perfekt...en liten miss bara

Permalänk
Medlem

Väldigt väldigt mysko, låter som något problem med din dator, grafikkortet eller så.

Visa signatur
Permalänk

En annan fråga till er FF användare: försöker installera ett theme, men när jag trycker på 'Install Theme' på update sidan så händer inte ett smack, inget läggs till i listan i themes...någon som vet? Har ju aldrig haft med FF att göra, så jag är lite grön...

Ja jag har sökt, men inte hittat några svar.

Permalänk
Medlem

Du kanske har en gammal version?

Permalänk

0.9.3...ska vara den nyaste?

Permalänk
Medlem

Funkar för mig. Den länkar till en fil som borde öppnas av FF direkt... vet inte varför inte din gör det. Installera om? (Behåll profilen, om det inte funkar ändå, testa ta bort den också, om det inte är mycket som ligger dig varmt om hjärtat i den förstås)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du kanske har klickat ur "Allow websites to install software" under Advanced?

Permalänk

Ibis, du är löjligt smart.

Permalänk
Medlem

Haha, jag vet väl det ;P

Bra att du fick till det

Permalänk
Medlem

Firefox har alltid haft denna bugg.

Uppstår oftast om bookmark-toolbaren är tom, eller om man flyttar den till höger om menyn. Men oftast i kombination av dessa två.

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad till MS forumet.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Apropå FF, finns det på svenska ?