Call of Duty: United Offensive Demo!

Permalänk

Call of Duty: United Offensive Demo!

Ladda ner demot till den kommande expansionen till det grymma spelet Call of Duty här: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/call_of_duty/coduo_sp_de...

Jag säger bara: Satan, vad grymt demo!

Permalänk
Medlem

Äntligen någon som fattar att man antingen ska släppa demot innan eller ungefär när spelet har släppts. Inte 2 år efter!

Permalänk

grymt besviken man blev på spelet.....skiljer mycket från call of duty....AI är så sorlig så man nästan börjar gråta....är det 10 st tyskar som springer mot en och jag och kanske 4 andra som försvarar,så låter mina kamrater tyskarna nå fram till våra försvars ställningar,dom använder vapnet precis som om dom aldrig hade sett ett vapen förut......sen att alla sikten är på en själv istället som utspritt som i vanliga COD är också lite dåligt,står man bakom nått skydd tex och sen råkar titta fram en aning så viner det direkt skott från alla håll mot min riktning,alla siktar på mej iställe för att kanske nån siktar på mej och några siktar på mina kamrater.....sne var det en helvetes massa buggar osv,gubbarna kan tex kuta rakt igenom bilarna....nä stor besvikelse:mad:
vanliga COD var ett nöje att spela,detta blev man bara irriterad och frustrerad på.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Demot var riktigt skönt att lira. Får dock hålla med föregående talare lite om det att alla verkar sikta på just en själv.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
grymt besviken man blev på spelet.....skiljer mycket från call of duty....AI är så sorlig så man nästan börjar gråta....är det 10 st tyskar som springer mot en och jag och kanske 4 andra som försvarar,så låter mina kamrater tyskarna nå fram till våra försvars ställningar,dom använder vapnet precis som om dom aldrig hade sett ett vapen förut......sen att alla sikten är på en själv istället som utspritt som i vanliga COD är också lite dåligt,står man bakom nått skydd tex och sen råkar titta fram en aning så viner det direkt skott från alla håll mot min riktning,alla siktar på mej iställe för att kanske nån siktar på mej och några siktar på mina kamrater.....sne var det en helvetes massa buggar osv,gubbarna kan tex kuta rakt igenom bilarna....nä stor besvikelse:mad:
vanliga COD var ett nöje att spela,detta blev man bara irriterad och frustrerad på.

Exakt samma grejor händer ju i vanliga COD också.

Hatar bil-uppdragen, det känns som det inte finns en gnutta realism.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

bah! Fienden spawnar tills man går dit man ska o.s.v
Riktigt kass tycker jag det var....

Visa signatur

Var nöjd med allt som livet ger

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit testa det eftersom jag sitter fast på jobbet, men jag skiter rätt hårt i singel-delen av spelet. Så jag hoppas att dom släpper ett multiplayer demo också.

Permalänk
Avstängd

Fan, kan inte ladda ner demot

Edit: Funkar i Gamershell

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stolme
Fan, kan inte ladda ner demot

Edit: Funkar i Gamershell

Testa denna då: http://213.113.164.71/coduo_sp_demo.exe

Borde funka men hör av dig om det inte gör det.

EDIT: Gaah

Permalänk
Avstängd

Någon som vet när hela kommer ut då? ^^^^^^^^*host*harkel*blodigmens*

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Det är ju ute nu, sitter och spelar för fulla kepsar!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Hur långt är demot? Hur länge räcker det? 15-30 min?

Spelade lite nu, helt undebart!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Demot är bara första banan, så cirka 10 - 15 minuter skulle jag tro. Jag sitter dock med fullversion nu, och det är gjutet.

Och NÄ innan någon moraltant börjar böla, jag har köpt spelet! Släpptes i USA den fjortonde!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Linuxman
bah! Fienden spawnar tills man går dit man ska o.s.v
Riktigt kass tycker jag det var....

Håller tamijfan med, har lirat lite och det stämmer 100% in på din beskrivining, det fanns ju spawning på CoD, men bara på ställen där det verkligen var möjligt och "rimligt". Men i United Offensive så spawnar de ju hela jävla tiden tills du kommer till det stället, det kallas för piss-programmering och fullkomligt hatar spelprogrammerare som väljer den enkla vägen, speciellt kul på vissa ställen där fienderna spawnade rakt framför dig till och med!

Njae njae, helt värdelöst är det ju inte, men jag hatar att se spelföretag mjölka ut pengar på detta sätt.

/Morleon

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Medlem

Uuuunderbart spel !
Flyguppraget är hur grymt som helst
På tok för kort dock...tog inte mer än 3-4 timmar

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Avstängd

Helt okej spel. Ser mest fram emot multiplayer.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stolme
Helt okej spel. Ser mest fram emot multiplayer.

Jo, det är klart. Men jag tycker ändå att SP ger den bästa känslan. MP är sen bara när man klarat spelet, att kunna spela ytterligare.

Men visst, nio nya MP-banor. Det blir nåt det.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

bara jag som får ställa ner grafiken rätt skapligt för att få flyt? hackar rätt illa för mig annars....

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
grymt besviken man blev på spelet.....skiljer mycket från call of duty....AI är så sorlig så man nästan börjar gråta....är det 10 st tyskar som springer mot en och jag och kanske 4 andra som försvarar,så låter mina kamrater tyskarna nå fram till våra försvars ställningar,dom använder vapnet precis som om dom aldrig hade sett ett vapen förut......sen att alla sikten är på en själv istället som utspritt som i vanliga COD är också lite dåligt,står man bakom nått skydd tex och sen råkar titta fram en aning så viner det direkt skott från alla håll mot min riktning,alla siktar på mej iställe för att kanske nån siktar på mej och några siktar på mina kamrater.....sne var det en helvetes massa buggar osv,gubbarna kan tex kuta rakt igenom bilarna....nä stor besvikelse:mad:
vanliga COD var ett nöje att spela,detta blev man bara irriterad och frustrerad på.

Det är dålig stil av utgivarna att inte lägga ner mer tid på demot. AI:n verkar vara i klass med Medal of Honor då om man ska tro dej?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Det är en expansion, och inte ett helt nytt spel, va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Det är en expansion, och inte ett helt nytt spel, va?

Nepp, du måste ha COD för att lira.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Hoppas inte denna expansion splittrar MP-communityn, vilket den lär göra, tack! ... Kan de inte uppgradera spelet istället för att släppa expansions? eller bara skita i att ta med MP-funktion?

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.