300 GB för 1164:- Inkl moms

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
oj jag fick min RMa disk redan nu de e lite snabba ändå ... synd bara detta med frakten ... men ibland har man ju otur.

otur i turen

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd

Ja så skulle man kunna säga
nu ska jag se om denna hd fungerar ;P

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Oturligt JA.

Det ända som kanske är en liiiiten tröst är att du fick den totalt sett billigare än dagspriset.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
jag fick min faktura nu, 1400 kr totalt, alltså 300kr i frakt nästan !

Det bör väl inte komma som en överaskning? Fraktkostnaden får man ju reda på innan man beställer. Jag förskottsbetalade av den anledningen; frakten blev billigare då.
Hoppas min disk dyker upp nån gång.. och att den är hel.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Synd att man inte läste lite noggrannare och insåg att det var samma satans postgirobetalning som skulle göras både om man förskottsbetalade och om man betalade mot faktura. Tycker gott man kunde fått postförskott för de 250kr man betalade i frakt =(

Nåja, disken är här och den fungerar, så sak samma ^^

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Betalt i förskott

Nån här som betalat billig disk från datorhandel i förskott och fått disken?

Det har stått "order klar" sen 14e för mig på leveransstatus men ingen disk har levererats. känns som dom sitter på pengarna.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har förskottsbetalat och även fått en faktura mailad till mig i PDF-format. Det står "order klar" för mig oxå.

Jag skickar iväg ett mail nu och frågar hur det går.

edit 040922 kl. 21.51:
Fick precis svar:

Produkten skickas från oss under veckan.

/Datorhandel.Com

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Jepp jag fick den där PDF:en för 10 dagar sen. men sen ingenting.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Jag har förskottsbetalat och även fått en faktura mailad till mig i PDF-format. Det står "order klar" för mig oxå.

Jag skickar iväg ett mail nu och frågar hur det går.

Konstigt att ingen har fått den. Men när beställde ni den ? jag fick min förgår och jag beställde före jag lade ut detta inlägg.

Fick föröverigt min faktura igår för det billiga priset.

Permalänk

Jag beställde den 8/9 och hörde sen inget av dem förrän jag mailade dem i söndags kväll, fick svar några timmar senare att diskarna skulle skickas nu tisdags. Men då jag inte hört något mer av dem så mailade jag idag strax efter lunch för att höra vad som hänt men har inte fått något svar på det mailet.

Då jag inte alls litade på datorhandel.com så valde jag postförskott som betalning då det känns bra mycket säkrare, de måste iaf ha skickat iväg "något" innan jag kan betala, förbetalning gör jag endast till mer etablerade företag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Jag beställde den 8/9 och hörde sen inget av dem förrän jag mailade dem i söndags kväll, fick svar några timmar senare att diskarna skulle skickas nu tisdags. Men då jag inte hört något mer av dem så mailade jag idag strax efter lunch för att höra vad som hänt men har inte fått något svar på det mailet.

Då jag inte alls litade på datorhandel.com så valde jag postförskott som betalning då det känns bra mycket säkrare, de måste iaf ha skickat iväg "något" innan jag kan betala, förbetalning gör jag endast till mer etablerade företag.

Thats True !

Jag tycker att de verkar hantera detta ärende ganska kasst med tanke på deras service.

Hur som haver jag mf fick det för det billiga priset så jag tror att ni fick det oxå. Nu återstår det att se vad som händer .............

Permalänk
Avstängd

att förskotts betala gör att det dröjer längre tid innan man får sin leverans då ordern inte läggs förrens de registrerar inbetalningen ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Fick svar igår kl 22 ungefär, diskarna ska skickas från dem idag onsdag. Min order står fortfarande som behandlad, undrar lite lätt om det är enda "markeringen" de har eller om de har fler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Fick svar igår kl 22 ungefär, diskarna ska skickas från dem idag onsdag. Min order står fortfarande som behandlad, undrar lite lätt om det är enda "markeringen" de har eller om de har fler.

De går över till "Fakturerad" när de är skickade verkar det som.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Är det någon som förbetalt och fått disken nu då? Det står ju att det finns 27st i lager men han verkar inte skicka ut dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eye2112
Är det någon som förbetalt och fått disken nu då? Det står ju att det finns 27st i lager men han verkar inte skicka ut dem.

Jag undrar detsamma, har någon fått ännu ?

Permalänk
Medlem

Talande tystnad.

Permalänk
Medlem

Mailade förra veckan och då sa dom att dom skulle skicka den på tisdag, den 21 alltså..har inte fått någon än..mailade dom idag så får se vad dom säger..

Visa signatur

[i9 9900k@5Ghz] [1080Ti] [Gskill 2x8Gb 3600 CL15][Ek+Alphacool custom loop]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Fick svar igår kl 22 ungefär, diskarna ska skickas från dem idag onsdag. Min order står fortfarande som behandlad, undrar lite lätt om det är enda "markeringen" de har eller om de har fler.

Mailade idag runt kl 16 och undrade vad som hänt, har tyvärr inte fått något svar än.

Permalänk

Alltså, vad håller de på med ?

Får man göra så här igentligen ?

De kan knappast skickat iväg diskarna i den ordning beställngarna lades, isf borde ni fått eller ?

Permalänk
Medlem

Undrar om inte någon borde kontakta KoV gällande Datorhandel, de verkar ju inte få någonting att fungera..

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

"Hej!

Produkten skickas från oss under veckan.

/Datorhandel.Com"

Detta var det sista jag hörde lördagen den 18:e av Datorhandel när jag mailat och frågat vart den tagit vägen.

Vi som förbetalt får sitta ute med pengarna länge om han väntar på att de ska gå ner i pris...

Permalänk

Jag har hämnats lite åt er. Jag har inte betalt fakturan än för min HD ska dock göra det ikväll så de inte skickar någon skum typ att driva in pengarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Probert24
Jag har hämnats lite åt er. Jag har inte betalt fakturan än för min HD ska dock göra det ikväll så de inte skickar någon skum typ att driva in pengarna.

Hmm, varför skulle de skicka nån skum typ för att få in pengarna?
edit: valde du att betala på internet eller postförskott?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ere
Hmm, varför skulle de skicka nån skum typ för att få in pengarna?
edit: valde du att betala på internet eller postförskott?

Det var ett skämt, menade att det är en skum butik så då skaffar det väll ngn skumm inkasso firma för att driva ärendet

Jag valde att få det som hempaket, de skickade det som förepaket utan postförskott. Fakturan anlände med post ett par dagar senare.

Permalänk
Medlem

Nu sår priset på 2051:-
om ingen annan redan har påpekat det.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Avstängd

2051 hmmm , man kan ju få Maxline III för 1975:- (16MB cache 7200rpm)

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Hm. Har tydligen fått en lapp i lådan idag om att det kommer hempaket från datorhandel till mig ikväll!

Fast jag beställde ju inte hempaket? nåja bara jag slipper betala mer så är det fint.

Permalänk

Nu har min order blivit ändrad från "behandlad" till "fakturerad", har inte kommit något i lådan än men kanske imorrn/övermorrn.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu har jag min disk.

Fick en lapp i brevlådan imorse om att jag skulle ringa postcenter angående hemkörning, alternativt komma ner och hämta den själv. Så jag cyklade ner och hämtade den.

Jag har inte hunnit koppla in den än, återkommer ifall jag får några problem.

btw, diskcachen är Winbond BH-6

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |