Bäst högtalare för runt 1200kr, just nu?

Permalänk
Medlem

Bäst högtalare för runt 1200kr, just nu?

Jag undrar helt enkelt vad för högtalare man får som bäst för 1200kr just nu.

Säg inte åt mig att söka, hittar bara dyrare högtalare, eller gamla trådar.

Permalänk

du sa inte hur många du vill ha eller vilken typ så jag tipsar om dessa:
http://www.fyndborsen.se/produkt.php?main!filter!Prodnr=5595
har själv storebror till dom och har provlyssnat dessa med inte lika bra men imponerande trots sin storlek

Visa signatur
Permalänk
Gäst

http://www.mds.se/produkt.phtml?id=2980&caraudio_speakers_sub...''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basar = allt man behöver

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket men, jag glömde att skriva att jag bara ville ha ett 2.1 system

Är det möjligt att få två högtalare och en förstärkare för under 1500kr?

Permalänk
Medlem

Om du vill ha ett 2.1 system för under 1500:- skulle jag satsat på ett par Logitech Z-2200.. Kostar 1395:- på datorbutiken.com

//eller du menar "riktiga" högtalare som till en stereo? För tidigt för mig att fatta vad du menar utan att ha fått en kopp kaffe

Permalänk
Inaktiv

om du ska ha hifi komponenter får du inte ett par högtalare och förstärkare för de där pengarna, såg dock på fyndbörsen ett par yamaha satellithögtalare för 500, men förstärkare för 1000, det blir tufft

Permalänk
Medlem

Hittade en Eltax-förstörkare för runt 1000, men jag antar att det bara är skit :P.

Tar nog och inhandlar ett par Z-2200, om det inte går att få något bättre för ungefär samma peng?

Permalänk
Medlem

köpte mig ett par logitech z-2200 för två dagar sedan, man blir mäktigt imopnerad av sateliterna som spelar klockrent ljud och basen som är perfekt på alla volymer.
Min hemmabio bas känns mesig i jämförelse med logitech basen...

Permalänk
Medlem

Har ett Z-2200-paket jag med, är jävligt nöjd över det i varje fall, basen dunkar på gode bra.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Jag ska iallafall köpa mig ett Z-2200-paket jag med.. Kolla www.buggy.nu för billigaste stället..

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk
Medlem

Okej, då blir det Z-2200, tack så mycket

Permalänk
Medlem

Ja, Z-2200 skakar soffan lätt. Passar bättre till TV:n och större utrymmen än till trånga utrymmen som framför datorn.

Den kommer att smeka ända tills jag byggt ett par VH1:or. Och det är i full gång, ska ni veta :D.

Permalänk
Medlem

Altec Lansing 621 är det ultimata 21 för under 1000kr. Otrolig kvalitet och ljud.
Skulle lungt kunna betal 1500kr för dessa för det är dom värda.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Nja, i kraft ligger dom under z2200. Sen så har folk haft problem med att systemet dött efte några månader... och det är tydligen nåt som altec själva är medvetna om... så dom rekommenderar att man stänger av högtalarna helt och hållet när dom inte används. Kylfläns skulle behövas där tror jag.