Vampire: The Masquerade Bloodlines (Preview)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Öppna första frysen, titta till vänster, använd koden på mackapären på väggen

Aha!
Tackar. Får testa det imorgon, när det är ljust nog för att jag ska våga mig igenom spökhotellet.

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TemporaryTomato
Aha!
Tackar. Får testa det imorgon, när det är ljust nog för att jag ska våga mig igenom spökhotellet.

ett tips!

DONT OPEN IT! (vilket it?)

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

På questet Snuff is enough i hollywood , ska jag svara i en telefon som ska ringa för att kunna hämta ett band , problemet jag har är att jag hittar inte telefonen som ringer , jag hör ett ringande utanför mataffären men ingen av de två som är där går å svara i , inte heller de vid restauragen en bit bort , o jag har inte hittat några mer telefoner i hela hollywood

hjälp tack.

Visa signatur

the meaning of life is 42

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eralito
På questet Snuff is enough i hollywood , ska jag svara i en telefon som ska ringa för att kunna hämta ett band , problemet jag har är att jag hittar inte telefonen som ringer , jag hör ett ringande utanför mataffären men ingen av de två som är där går å svara i , inte heller de vid restauragen en bit bort , o jag har inte hittat några mer telefoner i hela hollywood

hjälp tack.

Det utanför Hot Spot eller vad butiken heter, tror t.o.m att det va den vänstra telefonen som ringer... den går att svara i när det ringer.

Permalänk

var hittar man killen som "spindelkvinnan" i V-Tower vill ha död på?
Har inte letat så värst mycket men tänkte spara lite tid när jag kommer hem och får spela igen..

Någon som fått bra resultat med ramminnes-tweaken?

Visa signatur

A7N8X-E Deluxe, AthlonXP 2400+ @ 2700+ , 512 twinmos pc3200, 2x 80gb deskstar, Sapphire 9800pro 378/338 @ 405/381, ? i 3dmark03

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av merciful_demon
var hittar man killen som "spindelkvinnan" i V-Tower vill ha död på?
Har inte letat så värst mycket men tänkte spara lite tid när jag kommer hem och får spela igen..

Någon som fått bra resultat med ramminnes-tweaken?

spindelkvinnan!? menar du hon som àter mànniskokòtt?

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

Ja har också letat efter honom men ja hittar inte han..?

Hon som äter människo kött i downtown

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk

Fastnat i spökhotellet... =/

Trillade ner genom en trappa, har letat runt där. Har hittat en dörr bredvid en röd lampa, men min lockpicking skill är inte bra nog... inte ens med blood buff. Hur ska man komma därifrån?

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Medlem

Plocka upp visitkortet TV-mannen tappar i entren och gå till hans lägenhet i Skyeline apartments (våning 1 tror jag).

I källaren ska du in i laundry room och hämta en nyckel samt läsa en tidning.

Permalänk
Medlem

jaha så har man då suttit med en skön vampyrbrutta som skrivbordsunderlägg medans jag lirat redemption å så visar det sej att det är en av karaktärerna i bloodlines. fräckt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead

I källaren ska du in i laundry room och hämta en nyckel samt läsa en tidning.

Hoho, pannrummet var läskigt värre!
Härliga "The Shining"-vibbar nu när jag hoppade ner till baren också.

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk

tyckte spelet var stelt på nått sätt.
tyckte nästan bloodrayne demot var bättre.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Otroligt , är i FU lab i Chinatown då den där dåren gör massa test på dig. Kommer igenom första o andra rummet , men sen buggar spelet tror jag man blir inlåst i rummet där han ska testa hur mycket man tål , tar mig förbi de "rörande knivarna" eller va man ska kalla dem, men dörren på andra sidan öppnas inte som de gjorde på första, tror att de rör sig om en bugg för finns inget att göra i rummet heller utom att dö...

ibland när man laddar spelet rör de sig , ibland inte , ibland öppnas inte dörrarna ibland gör dem det... något tips blir galen , då denna del av spelet ändras varje gång man laddar om , ibland talar inte ens han om experimenten , va i helvete ska man göra , vänta på patch som fixar buggarna eller?

Visa signatur

the meaning of life is 42

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eralito
Otroligt , är i FU lab i Chinatown då den där dåren gör massa test på dig. Kommer igenom första o andra rummet , men sen buggar spelet tror jag man blir inlåst i rummet där han ska testa hur mycket man tål , tar mig förbi de "rörande knivarna" eller va man ska kalla dem, men dörren på andra sidan öppnas inte som de gjorde på första, tror att de rör sig om en bugg för finns inget att göra i rummet heller utom att dö...

ibland när man laddar spelet rör de sig , ibland inte , ibland öppnas inte dörrarna ibland gör dem det... något tips blir galen , då denna del av spelet ändras varje gång man laddar om , ibland talar inte ens han om experimenten , va i helvete ska man göra , vänta på patch som fixar buggarna eller?

SPOILER!
Det är ingen bug (eller det är en bug när knivarna inte rör sig men) du skall skjuta de 3 "speglarna" till vänster i rummet för att klara det."

Permalänk

hur får man tag på en lockpick?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Köper den!

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk

men var?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

I santa monica vid din lägenhet finns det en affär som heter typ pawnshop där kan du köpa en lock picker för 99 dollar tror ja :S

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk

Kör tutorial i början så får du en.
Annars så kan man kanske köpa en hos Trip's pawnshop?

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk

Nu har jag köpt en men jag har ett annat problem:
Jag gör ett uppdrag åt VV där man ska döda en hunter, jag har fått bort den långe gubben genom att fixa det med datorn men det står en tjock gubbe som man också måste få bort. Jag har sparkat sönder den där växlingsmaskinen men han flyttar ändå inte på sig. vad ska man göra?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Du ska dyrka upp den och ta pengarna.

Permalänk

jag har sparkat upp den och tagit pengarna.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warhammereldar1
jag har sparkat upp den och tagit pengarna.

Du måste vänta tills han gjort av med alla sina pengar han växlat till sig. Jag rånade växlingsautomaten precis efter att killen varit där och fick vänta i en evighet på att han skulle försvinna. Men han går sin väg efter en stund iaf.

Visa signatur

We bring nothing into this life and we cannot take anything out...

Permalänk

Var hittar man mannen som kvinnan i downtown (spindelkvinnan, hon som äter kött) vill ha tag på ..?

Visa signatur

A7N8X-E Deluxe, AthlonXP 2400+ @ 2700+ , 512 twinmos pc3200, 2x 80gb deskstar, Sapphire 9800pro 378/338 @ 405/381, ? i 3dmark03

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zutaten
Du måste vänta tills han gjort av med alla sina pengar han växlat till sig. Jag rånade växlingsautomaten precis efter att killen varit där och fick vänta i en evighet på att han skulle försvinna. Men han går sin väg efter en stund iaf.

Själv gick jag till dörren till rummet där tjejerna dansar och sparkade lite, jägarn blev träffad och jag gick in i combat mode. Efter det så var det bara att döda han gubben utan att det räknades som en oskyldig, när man gjort det kom hon springande.

Visa signatur

© BisHoP

Permalänk
Medlem

Om dom inte har släppt en patch.. Så måste man fuska för att komma vidare på spelet på en viss bana. (I slutet av Society of Leopold när man ska hoppa på en liten båt.)
Det gjorde mig aningen irriterad. Det och alla gånger spelet dog och slängde ut mig till skrivbordet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av merciful_demon
Var hittar man mannen som kvinnan i downtown (spindelkvinnan, hon som äter kött) vill ha tag på ..?

om du kikar på marken där han stod i början (bredvid ingången till luftventilationen i golvet), så hittar du ett kort som säger att han bor i skyline apartments

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poppu-chan
om du kikar på marken där han stod i början (bredvid ingången till luftventilationen i golvet), så hittar du ett kort som säger att han bor i skyline apartments

Ohh.. tackar.. då ska jag titta sen när jag inte är i skolan..

Visa signatur

A7N8X-E Deluxe, AthlonXP 2400+ @ 2700+ , 512 twinmos pc3200, 2x 80gb deskstar, Sapphire 9800pro 378/338 @ 405/381, ? i 3dmark03

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att jag redan sett den frågan ett antal ggr och kan råda till att söka lite i tråden innan... Då slipper du vänta på ett svar också...

Visa signatur

Spelburken: Intel Core 2 Quad Q6600 | MSI P35 Platinum Combo | 2048 MB Corsair 4/4/4/13 | Asus HD3870 | Creative X-Fi Fatal1ty
Ljud: Sony STR-DG700 | Front: Mission Freedom | Center: Mission M7c2 | Rear: Mission M71i

Permalänk

Eller varför inte spela lite mer och försöka hitta lösningen själv? Tycker det är många som frågar här så fort de fastnat någonstans, bara att fundera lite och kolla runt.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305