Permalänk
Medlem

Ta bort CS 1.6

Tänkte ta bort mitt CS 1.6 för jag spelar det aldrig längre, kan även tänka mig att ta bort HL.

Hur gör jag det utan att ta bort hela steam ?
Vill ju fortfarande ha kvar HL2 och CSS för de spelar jag.

Finns ju ingen uninstall direkt eller finns med i "Lägg till/ta bort program".
Kan jag radera hela mapen från program ?
Anledningen till att jag vill ta bort den är att jag vill frigöra utrymme från C:

Permalänk
Medlem

"Play Games -> Högerklicka på spelet -> Properties -> Delete Local Game Content."

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iori yagami
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/delcs16.PNG

Är din mail hemlig?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Är din mail hemlig?

varför bryr du dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Är din mail hemlig?

Är din irc kanal hemlig? se på din sign...dubbelmoral?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Då har jag tagit bort HL och CS 1.6 genom det sätt ni sa, men det finns ju fortfarande kvar i Valve mapen i Program på c:
Är det bara att radera den mapen eller ?

Permalänk
Medlem

Valvemappen?? Du har inte installerat både Steam och HL?
Sierra/valve mappen är en mapp som skapades när du intallerade skivan..den kan du kasta (avinstallera)
I Steam mappen/steamapps/ditt konto/ ser du de mapparna du kan ta bort. Counter-strike och HL mappen kan du bara redera rätt av om dom finns kvar.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
Är din irc kanal hemlig? se på din sign...dubbelmoral?

Japp, den är hemlig, så dubbelmoral: Nej