Permalänk

mässor??

vad finns det för olika spel, it, data, elektronik eller pryl mässor??
vad finns det för olika mässor av detta i Sverige och vart är dom och när är dom?

Permalänk

http://www.elektronikmassan.com/

Fast den var i Januari.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk

ajdå det var synd!! finns det inga andra mässor?? eller är sverige ett dött land när det gäller mässor??

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
eller är sverige ett dött land när det gäller mässor??

va på båt mässan ida

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

Elektriker mässan i göteborg.
vet inte riktig när men jag ska tydligen dit me skolan

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Imorgon öppnar "The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention" i Svenska Mässan

Super PLAY och PCgamer kommer finnas där samt diverse spelbolag.
Dom anordnar TV-spels tävlingar med lite priser
Det kommer även att finnas möjlighet att provspela nya och ännu ej släppta spel, då spelbolagen kommer att presentera nyheter på mässan.

mer information på http://www.propworld.nu/

Nu är väl kanske detta mer film och tvspel, men jag tycker det verkar rätt intressant

Permalänk
Medlem

Aj för F*N!

Syrran och jag skulle ha dragit på scifi mässan i år igen men blir inget tyvärr:(, var på förra i Stockholm och träffade "The Dark Lord himself" ( Nej inte Sauron, men han var där ochså:D)

Darth Vader(David Prowse!) Sten cool kille(gubbe) Må jag säga, trevlig och pratsam! Syrran grinade som en liten bebis, själv försökte man vara cool men jaja gick som det gick!

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk

men är det ingen som kan plita ned en lista med mässans namn, mässans innehåll och datum!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cMa
Imorgon öppnar "The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention" i Svenska Mässan

Super PLAY och PCgamer kommer finnas där samt diverse spelbolag.
Dom anordnar TV-spels tävlingar med lite priser
Det kommer även att finnas möjlighet att provspela nya och ännu ej släppta spel, då spelbolagen kommer att presentera nyheter på mässan.

mer information på http://www.propworld.nu/

Nu är väl kanske detta mer film och tvspel, men jag tycker det verkar rätt intressant

Var där förra året.. sög fett.
Dom hade 3 arcade maskiner som man fick testa nya gamecube/nintendo spel på.... sen var resten BARA film montrar.
En rätt rolig live show med 2 galena killar i medeltida rustningar som slog varandra stenhårt med rikgtiga svärd... men det var också höjdpunkten på "spel mässan".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW
Var där förra året.. sög fett.
Dom hade 3 arcade maskiner som man fick testa nya gamecube/nintendo spel på.... sen var resten BARA film montrar.
En rätt rolig live show med 2 galena killar i medeltida rustningar som slog varandra stenhårt med rikgtiga svärd... men det var också höjdpunkten på "spel mässan".

Måste hålla med faktiskt.

Nyfiken som den så besökte jag och en kompis mässan. Men det var ju som en stor marknad med arga försäljare.

Sen så skulle man kunna träffa på lite kända skådespelare. Det kunde man... men det kostade 150kr.

Höjdpunkterna var fighten med dom riktiga riddarna, som du själv nämde, och att testa på Resident Evil 4 till GC. Efter en timmes rundvandring hade vi väl sett det mesta några gånger om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gcb
Aj för F*N!

Syrran och jag skulle ha dragit på scifi mässan i år igen men blir inget tyvärr:(, var på förra i Stockholm och träffade "The Dark Lord himself" ( Nej inte Sauron, men han var där ochså:D)

Darth Vader(David Prowse!) Sten cool kille(gubbe) Må jag säga, trevlig och pratsam! Syrran grinade som en liten bebis, själv försökte man vara cool men jaja gick som det gick!

Var också där. Ron Pearlman var ju också en mysig kille, tillsammans med Darth

Visa signatur

"Ett spel behöver inte vara bra för att det ska vara kul att spela, men ett spel måste vara kul att spela för att vara ett bra spel."

Permalänk
Medlem

Tyckte nästan synd om Ron Perlman, såg ensamt ut att vara där bredvid David Prowse

Men att det kostade 150kr för att få en autograf gjorde det nog inte bättre heller.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Nej det var ju lite kraftiga priser för en kråka, det håller jag med om. Men o andra sidan Darth vader:D

( Den manliga Vader alltså, inte den kärlekskranke Anakin.))

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Var på en Automations mässa för några år sen med klassen, det var kul men kanske inte så mkt data och elektronik

Permalänk

ber än en gång om en lista med mässans namn, datum och vart den håller hus och vad det är för typ av mässa!