Permalänk
Medlem

f-secure

F-secure internet security 2005

Vilka fler webbläsare och mailprogram stöder den?

Varje gång jag startar mediaplayer 10 säger den att programmet har ändrats- Det fungerar inte att boka i rutan kom ihåg svaret.
Prövat att installera om så det är inte det. Något jag ska konfigurera, men vad?

För övrigt är detta en bra produkt om någon undrar.

Visa signatur

PC: Modekort A7N8x-Deluxe,
processor AMD 2500+, ram 1,3GB, grafik 64mb, hårddisk 320GB. Operativsystem: Windows xp pro. Övrigt: En väldigt tyst dator, jag kan till och med höra min bildskärm surra.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

dream77, har precis samma "problem" fast mitt vill aldrig fatta att stema ska få "fri tillgång" till internet...

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Senda^SM
dream77, har precis samma "problem" fast mitt vill aldrig fatta att stema ska få "fri tillgång" till internet...

Samma här, vet inte vad felet är =/

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk
Medlem

man kan ställa in f-secure så att den aldrig frågar utg, ifall man endå får virus så upptäcker den det ändå, så beh inte ha det på..
bästa av prg jag använt och har dessutom kört olika personliga tester med det! den hittade och klarade av virus mm som nav tex inte klarade av mm.

Visa signatur

felis domesticus...