Permalänk

Photoshop Guide På svenska

Jag älskar att skina min dator, och hade nu tänkt försöka bygga ett skin själv (då jag alltid tattat skit från alla möjliga ställen när jag byggt innan). Och nu letar jag efter nån typ som
http://www.eyeball-design.com/fxzone/frames02.htm
fast på svenska. Vill inte påstå att min engelska är ur usel, men jag förstår inte den. (ska nog anmärka att jag aldrig över huvudtaget har använt photoshop förutom att gjort en och annan bakrunds bild. Men de gilltras inte enligt mig
(de är ungefär sånt som på Eyeball jag vill lära mig)

Någon som har nåt tips på en bättre (svensk) sida?

Visa signatur

๑ŅIĉ¹๑

Permalänk
Medlem

Du måste nån gång i livet lära dig engelska så varför inte börja nu direkt? Dessutom finns det ofantligt mycket mer guider på engelska än svenska.

Permalänk

Hmmm, kan vara sant. Men jag kan ju säga som så. Jag behärskar nog språket. Men inte med dom termer som före kommer i photoshop.

Visa signatur

๑ŅIĉ¹๑

Permalänk
Medlem

www.webdesignskolan.com
Har inte använt den själv så jag vet inte vad som finns där.. men du kan ju ta en titt i alla fall.

Edit: stava

Permalänk
Medlem

Har du svenskt PS?? Då är det nog dags att köpa en engelsk version... fattar inte varför de släppt en på svenska ändå, översättningarna är värdelösa, så den engelska är mer logisk i vilket fall... annars får du slå upp orden och ta den sämsta översättningen du kan hitta, så är det nog rätt i svenskt PS