Permalänk
Medlem

Ang bredband, vad ska jag välja?

hej, efter mycket strul med mitt nuvarande bredband har jag bestämt mig för att köpa ett nytt. har funderat kring dessa två; SPRAY 2 MBITS och COMHEM 0.5. Har hört att COMH är mycket stabilare osv. Jag kan inte få BBB fiber här Men Kom med lite förslag om vilket av dessa jag ska köpa och jo en till fråga, är comhem bredband via Fiber eller telejack ? Kan inte så där jätte mycket om detta med bredband men hoppas att ni gör det.

Permalänk
Medlem

Comhem kör via kabelnätet. Så får att man ska kunna få bredband via comhem så måste huset man bor i vara ett "comhem hus" som de kallas i reklamen.

Har själv haft comhem och det har fungerat riktigt bra, hur bra det fungerar beror nog mycket på var man bor.

Permalänk
Medlem

Re: Ang bredband, vad ska jag välja?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DnH
hej, efter mycket strul med mitt nuvarande bredband har jag bestämt mig för att köpa ett nytt. har funderat kring dessa två; SPRAY 2 MBITS och COMHEM 0.5. Har hört att COMH är mycket stabilare osv. Jag kan inte få BBB fiber här Men Kom med lite förslag om vilket av dessa jag ska köpa och jo en till fråga, är comhem bredband via Fiber eller telejack ? Kan inte så där jätte mycket om detta med bredband men hoppas att ni gör det.

www.alltombredband.se

Kan vara värt en koll på denna sida...

Visa signatur

|MacBook|Macbook Air
Medlem i signaturgruppen hjälpsamma Appleanvändare.

Permalänk
Medlem

Kolla in Pricerunner, där finns dem flesta ISP:s med, och folk har skrivit vad dem tycker om tjänsten.

http://se.pricerunner.com/broadband/browse