Nån mer än jag som samlar eller har en samling med pokemon kort?

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som samlar eller har en samling med pokemon kort?

Nån mer än jag som samlar eller har en samling med pokemon kort?. inga o seriösa svar tack . nån som vet om det finns nån sida för pokemon samlare?

Permalänk
Medlem

Jag har en samling jag fick när jag praoade på en tv spels affär, återkommer med kort.

Permalänk
Medlem

Det var ett tag sen jag samlade, men då hade jag en rätt komplett samling. Hade alla versioner av alla kort från den första generationens Pokemon (d.v.s. 1-149 eller något sånt) om jag inte minns fel.

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n0thing
Det var ett tag sen jag samlade, men då hade jag en rätt komplett samling. Hade alla versioner av alla kort från den första generationens Pokemon (d.v.s. 1-149 eller något sånt) om jag inte minns fel.

okej nice. man ska nog spara och hoppas på värde

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ripan_
okej nice. man ska nog spara och hoppas på värde

Pokémon är en utdöende fluga.. När jag var mindre hade jag alla kort från första sesongen... Vill du hha dem så skriv ett PM

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem

Var i smått sett lite galen i Pokémonkort för x år sedan

Samlingen ligger på vinden. Hade alla förutom Charizard specialkortet.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av SuperApa
Pokémon är en utdöende fluga.. När jag var mindre hade jag alla kort från första sesongen... Vill du hha dem så skriv ett PM [/QUOTE åh pm?

Permalänk
Medlem

Private Message. Klicka på "Pm" under hans inlägg.

Har också ett gäng. Spelade som fan, synd att jag bara glömt bort spelreglerna, någon som har en hemsida där reglarna för Pokémon Trading Card Game står?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jag har ingen samling visserligen eftersom jag är över 10 bast, men om du vill köpa och sälja kort så har tradera hur mycket som helst.
http://www.tradera.com/search/imp.asp?search=pokemon&county=0...

Permalänk
Medlem

nej men jag har en tamagotchi

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

jag äälskade pokemon förut. fyfan galen i dem. hade nästan hela serien
Sne började guld och silver koma till och massa skit :S

men det kan vara att man börja växa , så det blev tråkigt

jag kan fortf reglerna!

shuffle your deck
draw 6 Prizes
draw 7 cards to your hand
flip a coin if heads....

ni kan resten

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Skämtar de flesta här lr?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
Skämtar de flesta här lr?

Haha håller med... asså pokemon var ju ett Barnprogram som dom sen gjorde kort av ( eller tvärtom) asså de gick ju på Barntrean... så med andra ord är det inte för dom i våran ållder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DerHanter
Haha håller med... asså pokemon var ju ett Barnprogram som dom sen gjorde kort av ( eller tvärtom) asså de gick ju på Barntrean... så med andra ord är det inte för dom i våran ållder

Och vad är våran ålder?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Och vad är våran ålder?

13+ Alltså tonåren eller uppåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deus
13+ Alltså tonåren eller uppåt.

Jag var yngre än 13 när jag kollade på det, och hålde på med kort. Dock så tycker jag inte man kan sätta åldergräns på saker, gillar man det så gör man det eller?

Edit: här kommer bilderna, typ blastoise kortet eller vad han hette kunde man spela minigames med enligt dom i affären

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DerHanter
Haha håller med... asså pokemon var ju ett Barnprogram som dom sen gjorde kort av ( eller tvärtom) asså de gick ju på Barntrean... så med andra ord är det inte för dom i våran ållder

Fel, det började med två spel redan 1996. Sen blev det en Tv-serie och kort och massa skit på det.

Spelen i sig är det inget fel på (de första är riktigt bra till och med) och man behöver inte vara en speciell ålder för att uppskatta de (möjligtvis om man är i fjortis-stadiet kan det ju skada ens image). Men serien har tappat eftersom de bara upprepat sig de senaste delarna.

Permalänk
Medlem

http://www.tradera.com/auction/aid_14181537

Herregud vilka priser Jag samlade ett tag när ja va yngre har väl 400kort, kanske dags att sälja?

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Avstängd

Lånar tråden lite.

Nån som vet om det finns nått värde i gamla hockeybilder?

har från när ja gick i mellanstadiet vette fan vilket år det var men ja är 23 snart så ni får räkna själva. det är väll mest Parkhurst kort ja har

Visa signatur

P4 @ 2.53, 2x512 ddr, X800XT
"Dom" tog en del av mitt liv! :(
ÖÄ is teh shit!

Permalänk
Medlem

När jag va yngre höll vi på med Garbage Pailkids, det var samlarkort i hög kvalité !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kassius
När jag va yngre höll vi på med Garbage Pailkids, det var samlarkort i hög kvalité !

jag är något år för ung för Garbage Pail Kids, men det lägger jag verkligen ett "WORD" på

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Kortspelet är rolit

Permalänk
Medlem

Hmm, hur gamla är ni egentligen?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Hmm, hur gamla är ni egentligen?

men jag undrar hur gammal du måste vara då! säkert 35 om du ska vara så mogen.

pokemon kom ju för ~10 år sen och i sverige var det bara spelen (blå, röd) först
och dom spelen är värkligen gryma rpg sen kom tvserien och allt annat.

dom flesta på swec var väldigt unga på den tiden och det är väl nostalgi för oss precis som
era C64 och DOS screenshots som ni dregglar så över. hur moget är det?! (ironi)

Permalänk
Medlem

10 år sen? njae

Visa signatur

.: The sun's not yellow it's chicken :.

Permalänk
Medlem

hehe, pokemon kort det var ett tag sen spelen till gameboy var faktiskt kul. har nog inte kvar mina kort. Gav bort dom när jag tröttnade på dom.

Visa signatur

"Growing old i mandatory, growing up i optional."

Permalänk

Det var väl fem år sen dem kom?

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Jag har alla 150 st första pokemon korten av dom är ca 40 st glittriga bilder.. sen har jag några från 151 - 300 andra generationen pokemon kort..!1

Permalänk
Medlem

Well, hockeykort har man ju undanlagt, men efter man har flyttat runt så blir det nog svårt att hitta dom. inget man prioriterar direkt =P
Min lillebror som är 5 år samlar på pokmonkort, men jag har ingen anning om vad dom heter. vet att det har gått på tv men det är väl inget man har sett.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk

Aldrig spelat Pokémonkort men därimot spelade jag och mina vänner det ganska mycket på Gameboy med Linkkabel vilket var riktigt roligt.
Det är faktiskt ett riktigt bra spel

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."