Permalänk
Medlem

Nu har det inte varit uppdatering på 3 dagar :'(

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt!!

Permalänk

Nu vill vi ha update Synd att man inte kan få meddelande om när en projektlogg är uppdaterad..

Permalänk
Medlem

Update är nu klar på er begäran....
Tänkte inte ha en update förrän den kommit på plats helt. Men men.. lite bilder kan väl aldrig skada.

Den fungerar ju som tänkt nu iaf... bortsätt från tgb/mus sändaren och WLAN'et men det måste ju fixas på något snyggt sätt också

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Snyggaste bygget jag sett på länge, dock tycker jag startknappen skär sig lite med resten men smaken är som baken osv

Permalänk
Medlem

Jo.. den är väl sådär kanske... Kunde nog varit en lite mer infälld typ men men

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Du har skill, broder.

Permalänk
Medlem

ser skitbra ut, bara en fråga hur blev det med cd:n?!

Permalänk
Medlem

Otroooooligt syggt slutresultat!:D

Permalänk
Medlem

CDn blev skippad.... använder ju knappt CD och nätverk fungerar ju bra.
Blev för jobbigt att få ut den snyggt helt enkelt och dessutom ser det ju snyggare ut utan Cd

Galleri finns här om ni vill sätta ett "betyg" på den, själv är jag helnöjd.. 8.5-9 av 10 kanske den får av mig. Kunde blivit bättre (allt kan bli bättre) men det duger till mig

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=830...

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Din mamma måste vara stolt över dig!

Jäkligt snyggt!
När kommer mkII med 17" widescreen och slotload dvd-r?

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Jävla coolt men en sak går skärmen än ändra? har den priviot funktion

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

Skärmen går inte att ändra, jag har alddrig behövt pivotfunktionen på nån av dom skärmar jag haft.
Lutningen blev faktiskt ganska bra och passar perfekt om man sitter rätt vid bordet.

Och ja... min mamma är stolt...

mkII kanske kommer... vem vet.... blir väl inte detta året dock. Får nog smälta detta först och reflektera över vad som kan bli bättre

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Väldigt lückat projekt! Fint som snö

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror säkert din mamma är stolt

Du får akta dig för secret agents nu som för söker knäppa dig för du stal apples design

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

Jävligt snyggt ; )

Permalänk

Gå nu till www.osx-e.com och fixa ett snyggt mac-tema så är det hela fullbordat ju! Ursnyggt, men en riktig mac är trots allt bättre än en pc...

Sen kom jag på att det hade varit snyggt med kromad/polerad stångt till skärmen, hade blivit lite mer macigt

Permalänk
Medlem

Skulle ju inte bli en exakt kopia av en iMac... men det blev ju ganska nära iaf... samma koncept iaf

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

blev riktigt snyggt asså!

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Hmm.. En sak jag såg var... Fixa ett bättre tema... Ladda ner stylexp med Male-paketet, där följer det med ett riktigt bra Panter (Aqua) tema. Psst! Du kan ha det i mer än 30 dagar, bara installera stylexp, aktivera Panther temat och låt det sen vara

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Det enda jag har att klaga på är själva stålröret som håller skärmen på plats, det hade varit festligt om den varit lite mer böjbar som på imac. Men det är antagligen för svårt(?).

Förjävla snyggt annars

Permalänk

Hur fick du fast skärmstången i kupan? Du spacklade väl inte bara?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Visst hade det varit trevligt om det gick att böja skärmen men det var lite väl komplicerat, är ju trots allt det första riktigt seriösa bygget så man måste ju ha något man kan förbättra i framtiden till kommande bygge

Stålröret är skruvat fast i kupan, man ser lite hål på röret/kupan på vissa bilder i byggloggen och sen är det spackalt över skruvskallarna på kupan. Så spacklet hållet i princip inget alls det är två skruvar med vinkeljärn som gör det....

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Snyggt, snyggt och snyggt! Tusan vad man skulle vilja ha moddningsskills!
Hoppas man kan köpa skills på burk i framtiden.

Permalänk
Medlem

Skulle varit coolt med en LCD ovanför startknappen

Permalänk
Medlem

Shysst projekt. Bra jobbat, dock trist att du gav upp rom-iden, men visst det är en utmaning när chassit är rundt.

Permalänk
Medlem

Riktigt läckert... tänker sno idén rakt av från dig, fast göra en med justerbar arm och högglanspolerad... (som matchar min shuttle )

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut...

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

Funderade på en LCD men då den är rund och det är inte LCD'erna så blev det bara jobbigt och osnyggt.

brorsan>
Jag har ju lånat några idér själv också så det går väl att förbättra min idé också

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Najs "liten sak" du har gjort