Söker ett äldre spel

Permalänk
Medlem

Söker ett äldre spel

Det enda jag kom ihåg är att banditerna säger: Were are you Marshall ... cowboy spel..

Någon som kan fixa fram vad det heter så är de snällt!

Permalänk

Kanske desperados?

Permalänk

Kanske Desperados?`
EDIT: Du han före

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Ser precis ut som commandos, är det nått liknande?

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thurén
Ser precis ut som commandos, är det nått liknande?

Japps, bygger på samma idé och motor. Dock nåt tyskt företag som utvecklat det om mitt minne inte bedrar mig.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Spelet som jag tror du söker heter Outlaws, det är gjort av Lucas Arts.
http://www.lucasarts.com/products/outlaws/

EDIT: För övrigt så är det spelet det mest underbara spel jag spelat, kommer fortfarande ihåg när man satt uppe och spelade det på nätterna när pappa sov.

Permalänk
Medlem

Re: Söker ett äldre spel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
Det enda jag kom ihåg är att banditerna säger: Were are you Marshall ... cowboy spel..

Någon som kan fixa fram vad det heter så är de snällt!

Var det till Mac? Vet precis vilket spel du menar men jag har en svag aning om att det var till Mac. Finns en snubbe där som har höns, och om man stör dem mycket säger han: "Sometimes I wish I never leave Malmo!".

Inte Outlaws..., hette det Dust?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Inte Outlaws? =/
Då får man gräva djupare i hjärnan då.

Permalänk
Medlem

måste ju vara "outlaws" som ErikMolin nämnde

kommer speciellt ihåg den frasen, where are you marshall

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

haha, aeqvist har helt rätt, outlaws heter spelet, kommer ihåg många långa nätter tuggande på det spelet

Visa signatur

[Antec P180] [ASUS K8N-E Deluxe s754] [3400+@240*10.5] [Hiper Type-R 480w] [HIS X800 PRO@XT PE] [1.5 GB A-data 400mhz] [2X160 GB Spinepoint] [ADDA@5volt] [17" TFT]

Permalänk
Medlem

hmm, undrar bara om det har samma sköna känsla än idag

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Har precis tankat demot, det är grymt skoj, ska ta kontakt med en gammal kompis som jag kommer ihåg hade det orginal på den tiden.

Permalänk
Medlem

Kanske var Outlaws ändå. Men jag kommer bara att tänka på Dust hela tiden.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?