World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
ska du ninja roguevapen igen? :]

Lätt, lika kul varje gång
Im a hunter in disguise

Citat:

Ursprungligen inskrivet av knutaz
Skaffa http://www.thottbot.com/?i=40784 istället och låt en fury warrior eller rogue få det där svärdet

Jag är Fury

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Och problemet är inte de taktiker du säger, utan din arroganta attityd. Det är inte BARA du som lirar horde här.

Men tydligen går det bra att hitta på Horde taktiker och sen inte kunna ta det när folk som vet bättre skrattar åt en.

Du ser inte Horde spelare skriva massa om Alliance taktik som dom inte vet ett skit om eller hur!

atWa du kan ju själv räknar ut om BOS ger dig x% mindre aggro så är det x% extra spelrum du har som itne horde sidan har.

Säg att en tank har 100aggro då får en hord spelare inte gå över det.

Med BOS får du mera spelrum och ett litet misstag gör mindre skada emot om du inte hadde BOS.

Till alla Alliance som alltid säger "Men BOS gör ingen skillnad!" Spel bara utan BOS på Vael så får ni se hur trixigt det blir.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Men tydligen går det bra att hitta på Horde taktiker och sen inte kunna ta det när folk som vet bättre skrattar åt en.

Du ser inte Horde spelare skriva massa om Alliance taktik som dom inte vet ett skit om eller hur!
Tror du verkligen jag bryr mig om någon som hittar på saker blir till sig när dom blir tillrättavisade nej verkligen inte?

det var ju inte så jag skrev det, du verkar tro att jag skrev det som "haha så spelar horde, haha vad dåligt", jag svarade på inlägget, när han sa att horde klarade lätt, och jag svarade hur polarens guild gjorde då börjar du skratta och tror du är världens hotshot

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det var ju inte så jag skrev det, du verkar tro att jag skrev det som "haha så spelar horde, haha vad dåligt", jag svarade på inlägget, när han sa att horde klarade lätt, och jag svarade hur polarens guild gjorde då börjar du skratta och tror du är världens hotshot

Du skrev ej att du hadde fått den informationen från någon så hur skall jag veta?
Tyvärr så är min telepatilänk nere idag.

För mig är den taktiken du beskrev komisk. Tyvärr så är det bara så, har ingenting med att jag vill vara en "Hotshot" på ett forum då den taktiken jag förklarade är den erkännt bästa taktiken för Horde sidan.

Förvånar mig dock inte att alla inte kan den, folk måste ju lära sig. Dock är det komiskt för mig när jag hör alla galna taktiker folk kör med.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

http://www.thottbot.com/?i=51411

kolla set bonus... Fan vad grymt, ": Reduces the casting time of your Holy Light spell by 0.1 sec." det har jag letat efter ^^

*ironi*

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Du skrev ej att du hadde fått den informationen från någon så hur skall jag veta?

För mig är den taktiken du beskrev komsik. Tyvärr så är det bara så, har ingenting med att jag vill vara en "Hotshot" på ett forum då den taktiken jag förklarade är den erkännt bästa taktiken för Horde sidan.

Förvånar mig dock inte att inte alla kan den folk måste ju lära sig, dock är det komiskt för mig när jag hör alla galna taktiker folk kör med.

du verkade dock inte förstå vad jag menade, du trodde att jag menade att dom skulle ha en tank ,göra wotf sen byta, så var inte fallet. och jag vet inte vilken som är bäst, jag har inte spelat MC med horde, sen "erkännt bäst" ja du som folk tycker då är den bäst?. om dom klarar det så är det bäst för dom?

och att du skriver "Ingen drar aggro på Hordsidan för vi kan någonting så enkelt som att spela våra klasser.Den som dra aggro är en dålig spelare som inte kan kontrollera sin DPS." är ju bara korkat

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
du verkade dock inte förstå vad jag menade, du trodde att jag menade att dom skulle ha en tank ,göra wotf sen byta, så var inte fallet. och jag vet inte vilken som är bäst, jag har inte spelat MC med horde, sen "erkännt bäst" ja du som folk tycker då är den bäst?. om dom klarar det så är det bäst för dom?

och att du skriver "Ingen drar aggro på Hordsidan för vi kan någonting så enkelt som att spela våra klasser.Den som dra aggro är en dålig spelare som inte kan kontrollera sin DPS." är ju bara korkat

Jag förstår vad du menar nu men ditt inlägg går att tolka så eller hur.

Sen att du sa till personen används BOS emot deras problem med aggro är ju inte fel men se de från min sida.

Horde har inte BOS det enda som hjälper är att slå på folk tills dom inte längre drar aggro = spelar sin klass korrekt det är fakta för mig inte något "JAG ÄR UBER" uttalande.

Om du tycker att det är ok att dra aggro så får det stå för dig men det funkar inte där jag spelar.

Du skall bara höra på våran Vent när någon slappar till och drar aggro på en boss, dom får sina fiskar varma vill jag lova för det skall f.. inte hända.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Men tydligen går det bra att hitta på Horde taktiker och sen inte kunna ta det när folk som vet bättre skrattar åt en.

Du ser inte Horde spelare skriva massa om Alliance taktik som dom inte vet ett skit om eller hur!

atWa du kan ju själv räknar ut om BOS ger dig x% mindre aggro så är det x% extra spelrum du har som itne horde sidan har.

Säg att en tank har 100aggro då får en hord spelare inte gå över det.

Med BOS får du mera spelrum och ett litet misstag gör mindre skada emot om du inte hadde BOS.

Till alla Alliance som alltid säger "Men BOS gör ingen skillnad!" Spel bara utan BOS på Vael så får ni se hur trixigt det blir.

jag tror inte att exakt alla horde guilder kör med samma taktik, jag kan garantera dig att de inte gör det och om någon säger att någon horde guild gör si eller så, så är de mer fel av dig att säga att det är helt fel. "Nej gulid X på X server gör inte så!!! LOL!" Jag tror att de mycket väl kan göra så. Jag tror inte att han hittade på horde taktiker.

Klart att BoS gör skillnad, men du måste fortfarande hålla kontroll på aggrot, även ifall du kan ha, säg, 125 aggro istället för 100 är det fortfarande möjligt att få för mycket, BoS ger egentligen bara möjlighet till högre DPS och mer heals. Sen allt detta jälva skitsnack att horde spelare är bättre än Alliance, snälla! sluta med det! Det finns dåliga respektive bra spelare på båda sidorna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Jag förstår vad du menar nu men ditt inlägg går att tolka så eller hur.

Sen att du sa till personen används BOS emot deras problem med aggro är ju inte fel men se de från min sida.

Horde har inte BOS det enda som hjälper är att slå på folk tills dom inte längre drar aggro = spelar sin klass korrekt det är fakta för mig inte något "JAG ÄR UBER" uttalande.

Du skall bara höra på våran Vent när någon slappar till och drar aggro på en boss, dom får sina fiskar varma vill jag lova för det skall f.. inte hända.

Om det inte passa in i din värld må så vara men så är det när jag spelar WoW då drar man fan inte aggro i onödan.

¨

har jag sagt nått om att vi drar aggro?, nej. vi drar aldrig aggro från sånna som ska ha, men du kan inte säga att ALLA horde är så, du menar att alla som spelar horde i hela världen kan sin klass PERFEKT och drar inte aggro

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludfix
Sen allt detta jälva skitsnack att horde spelare är bättre än Alliance, snälla! sluta med det! Det finns dåliga respektive bra spelare på båda sidorna!

Klart det finns vilket var vad jag sa, behöver du BOS som en lösning på Magdamar så är du inte en bra spelare du SKALL klara det utan BOS det är ju bevisat eftersom Horde klarar han utan.

atWa: BOS är ful hjälp för Alliance för att ge dom större spelrum på aggro sidan helt enkelt.

Hadde jag besvarat samma fråga som dig till en horde spelare hadde jag inte kunnat säga kör BOS utan hadde fått säga lär dig kontrollera din DPS vilket jag säger nu för 511 gången!

Nu får det vara slutdiskuterat låt oss återgår till mera kreativa saker grabbar.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Att alliance har lättare med aggro gör dem inte till sämre spelare. Men att alliance skulle köra untan BoS skulle göra dem till dumma spelare...

Permalänk

Den här "Dusty Tomb" som ska finnas i DM och som folk farmar forors i, vart finns den och går den farma själv som warrior?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca

Klart det finns vilket var vad jag sa, behöver du BOS som en lösning på Magdamar så är du inte en bra spelare du SKALL klara det utan BOS det är ju bevisat eftersom Horde klarar han utan.

atWa: BOS är ful hjälp för Alliance för att ge dom större spelrum på aggro sidan helt enkelt.

Hadde jag besvarat samma fråga som dig till en horde spelare hadde jag inte kunnat säga kör BOS utan hadde fått säga lär dig kontrollera din DPS vilket jag säger nu för 511 gången!

Nu får det vara slutdiskuterat låt oss återgår till mera kreativa saker grabbar.

Åh, mäktiga Coca! Du är allsmäktig vad gäller WoW-spelande! Du är bäst! Vi är bara skit! Du klarar allt!

Lär dig spela din klass, dryga unge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Klart det finns vilket var vad jag sa, behöver du BOS som en lösning på Magdamar så är du inte en bra spelare du SKALL klara det utan BOS det är ju bevisat eftersom Horde klarar han utan.

atWa: BOS är ful hjälp för Alliance för att ge dom större spelrum på aggro sidan helt enkelt.

Hadde jag besvarat samma fråga som dig till en horde spelare hadde jag inte kunnat säga kör BOS utan hadde fått säga lär dig kontrollera din DPS vilket jag säger nu för 511 gången!

Nu får det vara slutdiskuterat låt oss återgår till mera kreativa saker grabbar.

Erhm, nej jag sa inte att det var allt, men om ni hade BoS skulle inte ni använda det då? eller? du skulle köra "VI ÄR SÅ JÄVLA HARDCORE SÅ VI SKITER I BOS FAST VI HAR DET"

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hmmm, glömde att säga:
Att Alliance är sämre spelare när de använder en paladins blessing i PvE borde det samma gälla om horde, shamaner och pvp, (Nu säger jag inte att det är så). Alla vet att Paladins > Shamaner i PvE och vice versa i PvP. Om man nu skulle argumentera som du gör nu så leder det till att om Horde anvämnder Shamaner i PvP är de sämre spelare än alliance, detta dock, har jag inte hört någonting om, visst det klagas på att ni är överlögsna i PvP men inte att ni är mycket sämre att spela bara för att ni har shamaner!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
1. Jag citerade det jag ville citera, kan inte bli fel. FYI. 2. O NEJ MIN VÄRLD GICK JUST UNDER...ELLER INTE! LOL!

NEJ, du citerade fel jag snackar om ett guild på Stormscale som heter FEAR

Permalänk

nu tycker jag att vi dumpar den tråkiga inställningen här, om vissa klasser är bra eller inte är skit samma det är trots all den som spelar klassen som det hänger på.

jag gillar muffins

är inloggnings servern nere eller? kommer bara till connecting men inte längre =/

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
HAHAHA! Kul att läsa vilka föreställningar Alliance har om Hord.

Ingen drar aggro på Hordsidan för vi kan någonting så enkelt som att spela våra klasser.
Den som dra aggro är en dålig spelare som inte kan kontrollera sin DPS.

Att vi använder WOTF på tank måste jag småle åt ej heller använder vi tomtes eller dispells.

En tank kan ju faktiskt vara imun emot fear helt på egen hand så varför krångla till det med allt ovan?

..haha. Storhetsvansinne pojk? "Ingen drar aggro på hordesidan", tänk efter hur du använder orden. Ingen skulle innebära att alla i horde, oavsett level, behärskar sådant från början. Yeah right, för övrigt så tror jag inte för fem öre på att du aldrig råkat få aggro, inte heller på att du hade stenkoll på sådant på lvl1. Sedan så är ni enbart dumma om ni inte använder allt ni har för att förenkla, varför inte utnyttja det som erbjuds. Om Alliance BoS är något att klaga på så kan du ju passa på att kommentera alla Demonology-Warlocks Master Demonoligist-buff med Imp, 20% mindre threat. Varför inte passa på lira utan samtliga buffs om nu ni klarar er utan WoTF och annat, då är det ju minst sagt välspelat. För det är ingen idé att klaga på en Blessing när det är så oändligt med andra buffs.

peace out little man.

Permalänk
Medlem

Alliance: Nerf shamans!!11
Horde: LOL Alliance is a buch of noobs!
Alliance: BoS is not that good!
Horde: Alliance is a buch of kids! LOL there paldins and there BoS is so overpowerd!
Alliance: Horde ganks all day!
Horde: Alliance have ganksquads everywhere!

Typ så det det ut på varenda jäkla forums där alliance och horde möts..

Det är ett spel, sluta tro det är kring på riktigt så blir nog spelupplevelsen mycket bättre ^^

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Alliance: Nerf shamans!!11
Horde: LOL Alliance is a buch of noobs! (Learn 2 play ur class n00b)
Alliance: BoS is not that good!
Horde: Alliance is a buch of kids! LOL there paldins and there BoS is so overpowerd!
Alliance: Horde ganks all day!
Horde: Alliance have ganksquads everywhere!

Typ så det det ut på varenda jäkla forums där alliance och horde möts..

Det är ett spel, sluta tro det är kring på riktigt så blir nog spelupplevelsen mycket bättre ^^

La till parantes

ganska bra summering

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk

Kommer ni in på wow nu?

Permalänk

Ravencrest går inte att connecta till iaf.

Permalänk

Nej verkar dåligt, provat både med Hellscream och Silvermoon utan större framgång... =/

Permalänk
Medlem

Loggade precis in på stormscale, funkade fint :>

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Otur har man som vanligt. Förlorade rollen mot en warrior som ville köra duel wield med skullforge reaver

Vad är det för mod som gör att man ser en killes lvl, klass osv i en ruta när man har pekaren över honom i en ruta?

Permalänk

woohoo +1% crit på min warrior. Blastershot launcher är min

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
woohoo +1% crit på min warrior. Blastershot launcher är min

fick med +1% crit på spells!. gogo Stormrage sandalerna är mina ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
wrath ser fortfarande ut sådär? om det var det du menade dom har inte ändrat tier 2

Nejdå, jag menade inte att dom ändrat utseendet på något sätt, bara att man ser tydligare på denna sidan. Dessutom alla raser/klasser
Men det börjar bli dags att dom ersätter placeholdergrafiken på alla tier2 nu, många börjar ju få flera delar ur det setet.
Någon som sett "spion" bilder på andra Tier2 än Druiders och Rogues Tier2? Posta gärna dom i så fall

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Modelviewer säger allt