Permalänk
Medlem

Bästa PDA-Telefonen - Gärna 3G

Hallå!

Har haft några olika handdatorer och några av dem med telefon inbyggt (P800, P900 & A925). Var nöjd med min A925 bortsett från batteritid, storlek & endel buggar.

Nu har jag en Z800i och känner att jag behöver byta ut den mot en handdator. iPaq osv är ointressant, eftersom jag inte har lust att släpa med mig två enheter. Antingen glömmer jag det, eller så missar jag kolla på den ena.

Därför är valet självklart att det ska vara inbyggt i telefonen.

Har spanat in A1000 och den verkar schyst storleksmässigt och batteritiden ser bra ut - På pappret åtminstånde.

Lite ryckten och trådar har jag sett om något som heter A1010 från motorola. Vad är skillnaden mot A1000? När bör den lanceras och till vilket ungefärligt pris?

Mvh Nicklas

Permalänk

tror att a1010 kmr å w-lan, och priset hamnar väl på 4000-5000 kr

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Kolla in Sony ericsson nya P mobil! P950 aka Hermione

info finns - http://www.clubsonyericsson.com/en/index.php

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk

qtek 9000 dock blir priset 9000-10000 för den kommer runt Dec

Permalänk
Medlem

Har en A1000 sedan nån månad. Nackdelarna är att modellen börjar bli gammal, man är begränsad till 512MB och att den är för långsam.

Trots allt är den mycket bättre än A925, färre buggar, många små irriterande a925 grejer fixade, tillräckligt liten och batteritiden är minst dubbelt så lång, 3ggr så lång med GPS.

Permalänk

Sonyericssons P930i kommer snart.
Den kan nog vara värt att vänta på.
Dom förra har ju inte varit direkt dåliga.

Permalänk

p950 heter den å kommer nån gång nästa år så ingen mening å vänta på den

Permalänk
Medlem

Jag får tacka för era tips!

Men jag kommer inte använda mig av speciellt många tredjepartsprogram på luren. Utan mest bruka kalender och anteckning som synkning mot PC'n.
UIQ PDA har alltid varit lite sega att starta applikationer, men ingenting jag lider av direkt. Det kan jag leva med!

Så, ni rekomenderar mig den telefonen om jag tänkt röra mig på max 7000:-? Gärna mindre så klart...

Mvh Nicklas

Permalänk

problemet e skall du ha en 3g tele så finns bara a1000 just nu
qtek kommer snart med sin 9000 men den e ju över din budget med råge så om du inte vill köra gsm så får du nog avakta eller köpa en a1000 tills nån roligare kommer ut