Permalänk
Medlem

Dragonshard

Då är man stolt Ägare av Dragonshard (nej det har inte släppts än) och har lirat lite ! verkar helgrymt faktiskt .... lite som WC3 fast mycke mer lugnare o o bättre ... gillar att det finns hero Mode,

iaf helt klart ett köp för den som gillar RTS/RPG !

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Bild_1-icb.jpg

Permalänk

roligt ett tag.. synd bara att iinte hjätarna uppgraderas efter varje arje färdig runda... behålla grejerna som man fått. ni förstår vad jag menar när ni spelar det:P annars jäligt grymt.. omväxlande från endel spel men byggnadne av byggnader oh trupper är mkt likt BattleForMiddleEarth. tog bort det efter många rundor.. pga att jag behöde plats på hdn.. men det är rolgit ett tag iaf=) MP är det nog som gäller kanske mest.. vet ej:)

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var helt värdelöst. Såg fram något enormt mot detta, väldigt stor besvikelse.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

riktigt rötet tyckte jag att det var iaf

Permalänk
Medlem

Såg ut att suga appung så jag gör mig inte bevär på att.... köpa det ?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

66% PCGamer.
Citat:"Hyggligt tidsfördriv för D&D-fans.".

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

Spelade demot tidigare men det var inget för mig alls. Fast jag gillade inte WC3 eller för den delen.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
66% PCGamer.
Citat:"Hyggligt tidsfördriv för D&D-fans.".

That's me!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Inte mkt koppling till d&d alls skulle jag säga, de satte väl på loggan för att sälja fler spel
Ett riktigt dussin-rts som inte tilför något nytt.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Paraworld ser därimot ut att bli riktigt bra.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Jag gillar RPG och jag gillar RTS, ett spel som lyckades någalunda var Spellforce. Detta spel var dock inte så vidare bra, i början var det roligt och så. Men sedan så... Näe! Man kan ju bara bygga inom "murarna" så att säga, och man har ju inte oändligt med plats heller att bygga på, iallafall under de banor jag spelade i campaignen.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.