Permalänk
Medlem

Nja... höja framtill är nog dumt. Platt ska det vara.

För övrigt stämmer det helt korrekt, det är min högst personliga åsikt. Tur att vi inte är lika allihopa. YARR!

Visa signatur

!ERAU QSSI DLRO WEHT

Permalänk
Moderator
Testpilot

Hoppas du nu har fått ut något av våran diskussion paolo. För vi vill ju inte göra det mer förvirrande för dig. ^^

Kontentan verkar ju vara förkrossande lik, det är ett skitgött tangentbord.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Har haft det i ett halvår nu och jag måste påstå att jag är väldigt nöjd, känns precis som en laptop. Det härliga laptop-klickljudet får man på köpet ;).

Permalänk
Medlem

Dinoman det är lugnt, men jag har fortfarande inte fått min fråga besvarad. Är den nya varianten annorlunda knappar på? Jag tycker det ser ut som det

Visa signatur

Jag har ringt ditt nummer gång på gång, aldrig nåt svar.

Permalänk
Medlem

Det är exakt likadant, paolo.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paolo
Dinoman det är lugnt, men jag har fortfarande inte fått min fråga besvarad. Är den nya varianten annorlunda knappar på? Jag tycker det ser ut som det

Spelar det väldigt stor roll? Om det inte är så att du kan få tag på den gamla modellen så känns det ju som ett i-landsproblem.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Klart det spelar roll, jag vill ha den med laptop-knapparna. Men har iaf beställt det gamla från datorbutiken nu

Får se om man moddar det med annat led-lyse nångång, fast det lär ta lite tid, vågar fan inte i början.

Visa signatur

Jag har ringt ditt nummer gång på gång, aldrig nåt svar.

Permalänk

Håll pärlsocker borta från tangentbordet bara. Knastrar så konstigt.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker det är snyggare med den svarta randen där uppe?

Och den senare verisionen har ju USB-kontakt. Vilket den första INTE har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakkenarsk
Håll pärlsocker borta från tangentbordet bara. Knastrar så konstigt.

Tss, du är bra konstig du!

Larson, det är ju USB jag inte vill ha

Visa signatur

Jag har ringt ditt nummer gång på gång, aldrig nåt svar.

Permalänk
Medlem

Det säger du bara för att du inte kan skriva i 480Mbps/s

Visa signatur

!ERAU QSSI DLRO WEHT

Permalänk
Moderator
Testpilot

Appropå keyboard är denna USB-2 kompatibel?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Tangentbordet är ju så hypat i detta forum att man snart sitter med ett själv.

Är dock lite tveksam till tangentbord med tråd, då jag ibland vill ta med mig tangentbordet till tv-soffan när jag använder tvn som datorskärm.

Permalänk
Hedersmedlem

Som jag skriver i en annan tråd:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=6090479...

Den ultra x variant som inte har "media" med i namnet har jag för mig även kom i USB-variant. Tänk på att jämförelsen är från (troligen) första versionen av ultraX mot nya ultraX media.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marzocchi2
Tangentbordet är ju så hypat i detta forum att man snart sitter med ett själv.

Är dock lite tveksam till tangentbord med tråd, då jag ibland vill ta med mig tangentbordet till tv-soffan när jag använder tvn som datorskärm.

Köp ett Ultra-X Cordless Media Desktop då.. jag har ett.. grymt.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem

Tyckte det här såg bra ut : http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=228 .
Har dock ingen aning vilken version det är, men eftersom det är usb så antar jag att det är ver 2?
Enda jag vill ha är normal stor enterknapp

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapaas
Köp ett Ultra-X Cordless Media Desktop då.. jag har ett.. grymt.

Precis. Det kan man ju göra.

Vet du möjligtvis vad som skiljer
Logitech UltraX Cordless Media Desktop från
Logitech Ultra X Cordless Media Desktop OEM?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Tyckte det här såg bra ut : http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=228 .
Har dock ingen aning vilken version det är, men eftersom det är usb så antar jag att det är ver 2?
Enda jag vill ha är normal stor enterknapp

Japp, det är den nya verisionen..
Och på bilden är det ju ett engelskt tangentbord (utan å, ä och ö). Men på den nya verisionen är det i vilket fall: STOR enter-knapp :).

Köp ett nu!

Håller med er om att det är väldigt hypat, men det är faktiskt berättigat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marzocchi2
Precis. Det kan man ju göra.

Vet du möjligtvis vad som skiljer
Logitech UltraX Cordless Media Desktop från
Logitech Ultra X Cordless Media Desktop OEM?

Tror inte att det är någon skillnad.. någon annan som vet kanske?

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem

Nu har jag äntligen fått tangentbordet, men kan man ställa om snabbknapparna på nåt sätt? Vill hellre ha det så att Favorites sänker volymen och E-mail höjer den. Går det att fixa?

Visa signatur

Jag har ringt ditt nummer gång på gång, aldrig nåt svar.

Permalänk
Medlem

Jepp. Jag använder som sagt Microsofts program till det, "Microsoft IntelliType Pro".

Kan hämtas här:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.m...
Bara att fylla i lite blandade uppgifter, man verkar komma till samma nerladdning ändå.

Visa signatur

!ERAU QSSI DLRO WEHT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paolo
Nu har jag äntligen fått tangentbordet, men kan man ställa om snabbknapparna på nåt sätt? Vill hellre ha det så att Favorites sänker volymen och E-mail höjer den. Går det att fixa?

Lite sent nu, men det finns annars på Kjell & Company på stan (dock till överpris)

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

Jag har haft mitt i snart två år. Jag skulle dock vilja ha det i en "geek-typer" version utan skrift på knapparna.

Detta tangentbord är underbart. Det är inte så moddarvänligt då det är knepigt att öppna och lite plats i men det går. Tryckte i en USB kontakt(en förlängning) i mitt.

Visa signatur

DELL 20" 30" 20" PLP | Svorak.a5 | Kinesis Advantage Contoured <3 | Ergodox

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flogiston
Jag har haft mitt i snart två år. Jag skulle dock vilja ha det i en "geek-typer" version utan skrift på knapparna.

Detta tangentbord är underbart. Det är inte så moddarvänligt då det är knepigt att öppna och lite plats i men det går. Tryckte i en USB kontakt(en förlängning) i mitt.

jag har faktiskt funderat på att pilla loss alla mina nappar till mitt och spreaymåla dom svarta.

Har inte vågat än dock då jag är rädd att jag inte ska få tillbaka dom igen.

Permalänk
Medlem

Pilla loss knapparna är inga problem Det gör jag lite då ch då när det kommit ner brödsmulor i. Problemet är dock som sagt att lyckas få isär det. klipsen var dolda för mig, andra säger att det inte är något problem. Det är ditt tangentbord så du får undersöka själv. Eller gå loss på någon annans.

Visa signatur

DELL 20" 30" 20" PLP | Svorak.a5 | Kinesis Advantage Contoured <3 | Ergodox

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marzocchi2
Precis. Det kan man ju göra.

Vet du möjligtvis vad som skiljer
Logitech UltraX Cordless Media Desktop från
Logitech Ultra X Cordless Media Desktop OEM?

Brukar det inte vara så att OEM-grejer kommer utan späjsade kartonger o dylikt?

Permalänk
Medlem

Tror du syftar på Retail och Bulk

Visa signatur

!ERAU QSSI DLRO WEHT

Permalänk
Medlem

oslagbart tgb.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laban
Jepp. Jag använder som sagt Microsofts program till det, "Microsoft IntelliType Pro".

Kan hämtas här:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.m...
Bara att fylla i lite blandade uppgifter, man verkar komma till samma nerladdning ändå.

Alltså laba vilken version använder du? ja installera men de funkar verkligen inte. trycker ja på exvis www kommer det upp en ruta som säger att ja ska reassigna knappen, vilket jag gör men problemet kvarstår. snart är jag vansinnig.

edit: verkar finnas nåt som heter hot keyboard pro. ska testa det istället.

Visa signatur

De e sossarnas fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laban
Jepp. Jag använder som sagt Microsofts program till det, "Microsoft IntelliType Pro".

Kan hämtas här:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.m...
Bara att fylla i lite blandade uppgifter, man verkar komma till samma nerladdning ändå.

Jag kan inte få det att fungera. När jag väljer kommandon finns det inte volym reglering. Vilken modell ska man välja? Jag har valt "Multimedia keyboard"