Permalänk
Medlem

Återställa Wow!

Själv klart lyckades jag strula till det när jag skulle modda mitt wow ui.. Och jag tog självklart ingen kopia på interface mappen.. hur göra jag? Måste jag installera om?

kram på er!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Återställa Wow!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
Själv klart lyckades jag strula till det när jag skulle modda mitt wow ui.. Och jag tog självklart ingen kopia på interface mappen.. hur göra jag? Måste jag installera om?

kram på er!

Öh, nu förstår jag inte.

Om du har råkat ta bort addonsen du vill ha (som jag tror du menar), så är det ganska svårt.
Men om du inte behöver addons, så tar du bara bort: c:/program/world of warcraft/Interface
(Interface mappen alltså).

Sedan är det bara att köra på igen (Spelet gör en ny Interface mapp, med allting som behövs för att kunna spela)

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Ta bort interface mappen så blir allt original.

Permalänk
Medlem

tack!

tipsa gärna om nåt bra addons också! Palladin är jag. vill ha det minimalt.. gärna nån meny som hoppar fram när jag är i combat.. sen när jag typ bara springer om kring så ska det vara så lite som möjligt.

hoppas ni förstår vad jag menar! tack på förhand!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
tack!

tipsa gärna om nåt bra addons också! Palladin är jag. vill ha det minimalt.. gärna nån meny som hoppar fram när jag är i combat.. sen när jag typ bara springer om kring så ska det vara så lite som möjligt.

hoppas ni förstår vad jag menar! tack på förhand!

Du är så jäkla otydlig när du skriver

Men ScrollingCombatText är bra som fan (SCT).
Då står det hur mycket skada du tar/hur mycket skada du ger.
Det står även, om du spelar WSG eller AV, när du får Reputation (Eller det kanske var ett annat addon?)

Men SCT är ett väldigt bra addon.

Men du, Paladin..?

EDIT: Självklart Titan

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar

Men du, Paladin..?

EDIT: Självklart Titan

Blivit gankad av Paladins för mkt?

-

Damagemeter är en trevlig addon för att mäta skada gjord av dig och dom du varit i party med.
inte direkt 100% tillförlitlig, men den gör sitt jobb mer än väl

Permalänk
Medlem

CT mod är en bra grund att bygga vidare på. Auctioneer och Allinoneinventory är också trevliga. Cooldowncount är viktigt för mig och likaså monkeyquest.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

det kanske inte finns något sånt addon som jag är ute efter? typ popup actionmeny när man fajtas?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
tack!

tipsa gärna om nåt bra addons också! Palladin är jag. vill ha det minimalt.. gärna nån meny som hoppar fram när jag är i combat.. sen när jag typ bara springer om kring så ska det vara så lite som möjligt.

hoppas ni förstår vad jag menar! tack på förhand!

Du ska, enligt mig som spelar med det, ha:

http://www.nurfedui.net/

Fungerar kalas, älskar betans unit och action frames!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Blivit gankad av Paladins för mkt?

Svar: Ja

Nejmen seriöst, paladins de är nästan oslagbara om man kan spela de rätt, så det blir nästan inte ens roligt när man möter en som kan spela.

Eller nått sånt.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Parcheesi: den där betan såg verkligen bra ut.. håller på att ställler in lite nu.. några tips på en bra inställning?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
tack!

tipsa gärna om nåt bra addons också! Palladin är jag.

borde väl fungera utmärkt då, inte helt säker på vilken mod det är dock.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Jag visste inte ens att paladins kunde ganka..

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
Parcheesi: den där betan såg verkligen bra ut.. håller på att ställler in lite nu.. några tips på en bra inställning?

Sådär kör jag atm, tillägger också att bilden är tagen för ett tag sen

Permalänk
Medlem

hur flyttar man chatten?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

högerklicka på general tabben och välj unlock window

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
Parcheesi: den där betan såg verkligen bra ut.. håller på att ställler in lite nu.. några tips på en bra inställning?

Jag har också Nurfed beta.. ser ut såhär för mej :

Permalänk
Medlem

vad heter xpbaren ?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Det finns en WoW-tråd, håll dig till den

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X