"hackig" mus och tankgentbord i cs

Permalänk
Medlem

"hackig" mus och tankgentbord i cs

Hej! Det är såhär att när jag spelar cs så hackar min mus till ibland, den typ bara stannar mitt i en rörelse. Även tankgentbordet kluddar lite, när man tex strafar vänster så fortsätter gubben att röra sig ngn sekund efter att man släppt knappen. detta går att åtgärda genom att sätta steam prioritet på låg. Men jag upplever att hitbox inte hänger med alls lika bra när man gör det, och så känns det ilte ihåligt när man spelar också =/
Jag har en mx510.
Någon som vet vad jag kan göra för att åtgärda detta?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

har du dem i usb?
kan vara nå usb strul

Permalänk
Medlem

Tankat drivrutinerna till musen?

Permalänk
Medlem

jag har musen i usb, tankgentbordet i ps2. jag har drivrutiner till både tangentbordet och musen, dom nyaste. =/

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att grafikkortet renderar för många frames framför musens input och därför inte hänger med.
Pröva uppdatera drivisarna till grafikkortet.

Permalänk
Medlem

Vad händer om du stoppar musen i en ps2 kontakt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Cain
Jag misstänker att grafikkortet renderar för många frames framför musens input och därför inte hänger med.
Pröva uppdatera drivisarna till grafikkortet.

Jag tror det här kan stämma, jag upplevde precis samma sak fast i BF2. Jag testade att byta drivrutiner till grafikkortet och det blev betydligt mindre hack.

Permalänk
Medlem

Det är inte så att du kör ventrilo samtidigt?
Jag hade iallafall problem förr med FPS spel, och ventrilo samtidigt.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Stäng av smooth mouse om det finns nåt sånt val, om deras teorier stämmer kan det vara värt ett försök.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W